Jumbo start campagne 'Pasen maak je samen'

- Food-en-retail
- 31 mrt 2025 @ 00:01
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - Geen tag
- 31 mrt 2025 @ 00:01
- Peter van Woensel Kooy
Jumbo Supermarkten introduceert haar nieuwe paascampagne ‘Pasen maak je samen’. Deze gaat in op het gezellige samenzijn met dierbaren en genieten tijdens de paasdagen. Daarnaast staat de campagne volledig in het teken van het paasassortiment met ruim 350 lekkernijen.
De supermarktketen helpt klanten met meer dan 350 heerlijke en betaalbare producten van topkwaliteit om Pasen extra bijzonder te maken.
'Als familiebedrijf vinden we het belangrijk om mensen samen te brengen', zegt Jorieke de Vries-Goosen, directeur Marketing bij Jumbo. 'Met smakelijke en betaalbare producten willen we bijdragen aan een gezellige Paasviering met familie en vrienden. Want uiteindelijk draait het niet om hoe je Pasen viert, maar met wie. Wij staan klaar om onze klanten te helpen bij een onvergetelijke Paaservaring.'
Traditionele en nieuwe smaken
Jumbo biedt een breed paasassortiment voor ontbijt, lunch en brunch. Naast klassiekers zoals paaseitjes en de best geteste (bron: Telegraaf, december 2024) luxe Jumbo feeststol, zijn er ook unieke producten zoals ‘sticky plukbrood’. Dit jaar introduceert Jumbo ook verrassende nieuwe smaken paaseitjes, waaronder Melk Suikerbrood, Wit Appeltaart, Puur Espresso, Puur Praline en Melk Crispy. Onder het nieuwe foodmerk Jumbo’s zijn onder andere Groentepannenkoekjes toegevoegd aan het assortiment.
360-campagne
Jumbo meldt groots in te zetten op Pasen met een uitgebreide 360-campagne vol inspiratie. De tv-commercial, ontwikkeld in samenwerking met bureau Hotel l’Amour, toont de bekende Jumbo-familie in een hartverwarmend verhaal waarin een bijna mislukte paasbrunch uiteindelijk toch een succes wordt dankzij het samenzijn. De campagne wordt zichtbaar via OOH, online advertenties, radio en social media, waaronder Pinterest, waar recepten en naar eigen zeggen een originele 1 april-grap gedeeld worden.
Daarnaast worden klanten in de winkels geïnspireerd met proeverijen en op de website met nieuwe paasrecepten. Eind maart valt de speciale Jumbo paasfolder op de mat, met een compleet overzicht van alle 350 paasproducten en recepten. Bekijk de nieuwe film in het venster hieronder.
(PvWK | beeld: Jumbo)
Over Jumbo Supermarkten
'Jumbo is een Brabants familiebedrijf met een rijke historie. Begonnen in 1921 als levensmiddelengroothandel heeft Jumbo een indrukwekkende groei doorgemaakt. Inmiddels is het de tweede supermarktketen van Nederland. Wekelijks verwelkomt Jumbo miljoenen klanten in meer dan 725 winkels en online via Jumbo.com en de Jumbo app. Sinds 2019 is Jumbo ook actief in België en heeft daar inmiddels bijna veertig winkels. In alle winkels én online staat Jumbo voor lage prijzen, een kwalitatief goed assortiment en service met een glimlach. Klanten kunnen daarbij vertrouwen op de bekende 7 Zekerheden.'
(bron: Koninklijke Jumbo Groep)
- Bezoek ook de tweede editie van marketingevent RMD25 op: Retail Media Day
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn gunt iedereen wat extra kersteer kerst
- Limited Heineken-fles bij start feestmaand
- [onderzoek] In groeimarkt on-the-go food wint gemak van...
- Nieuwe wintertraditie bij McDonalds: de oliebol
- Bas Dijkstra (Lazy): 'Ik hou van merken met een...
- CBL: Versterken voedselvoorziening moet prioriteit worden
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Dijkhuizen aan marketingroer... 15-12-2025
- [interview] Joyce Bierman (AH):... 15-12-2025
- CBL: Versterken voedselvoorziening... 12-12-2025
- Bas Dijkstra (Lazy): 'Ik hou van... 09-12-2025
- Nieuwe wintertraditie bij McDonalds:... 08-12-2025
- Albert Heijn gunt iedereen wat extra... 06-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025




