[column] Hete maart op komst: verzet lockdown groeit
- Food-en-retail
- 26 feb 2021 @ 11:28
- Link
-
Gastblogger
Gastauteur
MarketingTribune - FoodMarketing
- 26 feb 2021 @ 11:28
- Gastblogger
Hans Steenbergen wordt ook wel de ‘foodservice-filosoof’ genoemd. Hij is al jaren de trendwatcher van Nederland op het gebied van eten en drinken. In 2009 richtte hij Food Inspiration magazine op. 'Horeca en winkeliers willen hun deuren openen', stelt hij nu, 'de maatregelen vallen niet meer uit te leggen.'
Nu de lente zich aandient, groeit de frustratie over de coronamaatregelen. Horeca en winkeliers willen hun deuren openen. De maatregelen vallen niet meer uit te leggen, verzuchten brancheorganisaties. Maart 2021 wordt een onrustige maand voor politiek en economie.
Het was weer een druk politiek weekend voorafgaande aan de persconferentie die dinsdag 23 februari wordt gehouden. Zoals gebruikelijk werd het geheime zondagse ministersoverleg in het Catshuis op zondagavond het openingsitem van alle journaals. De headlines werden volgens plan gelekt: de avondklok wordt verlengd met drie weken, de kappers mogen vanaf 2 maart 2021 gaan knippen, het voortgezet onderwijs mag een beetje open.
Maar de middenstand moet voorlopig op zijn tanden bijten. Lees hier verder
(foto boven: Food Inspiration magazine)
-
Gastblogger
- Werkt voor: MarketingTribune
- Functie: Gastauteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
- foodservice-filosoof
- maart
- protest
- vallen
- maatregelen
- uitleggen
- FIM
- corona
- Hans Steenbergen
- lockdown
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Betaalbare diamant centraal in nieuwe Zeeman-campagne
- Albert Heijn kiest Jeroen van Koningsbrugge als nieuwe...
- [marketeer 230] Isabelle Pinckaers - Head of Marketing Podimo
- Horroriconen komen samen op Fanta Halloween verpakkingen
- [column] Zo raakt je duurzaamheidsboodschap wél: menselijkheid...
- Stephanie van Eerd van The Magnum Ice Cream Company: 'Omarmen...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Nescafé Dolce Gusto brengt nieuw... 12-09-2025
- Heineken 0 punt 0 bereikt 10K... 11-09-2025
- Kruidvat versterkt... 08-09-2025
- Fritz-kola introduceert Mischmasch... 08-09-2025
- Albert Heijn zet tech in tegen... 08-09-2025
- Categoriewinnaars 'ABN Amro Retailer... 08-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes