[column] Hete maart op komst: verzet lockdown groeit

[column] Hete maart op komst: verzet lockdown groeit
  • Food-en-retail
  • 26 feb 2021 @ 11:28
  • 22023 x gelezen
  • Link
  • Gastblogger
    Gastblogger

    Gastauteur
    MarketingTribune
  • FoodMarketing

Hans Steenbergen wordt ook wel de ‘foodservice-filosoof’ genoemd. Hij is al jaren de trendwatcher van Nederland op het gebied van eten en drinken. In 2009 richtte hij Food Inspiration magazine op. 'Horeca en winkeliers willen hun deuren openen', stelt hij nu, 'de maatregelen vallen niet meer uit te leggen.'

Nu de lente zich aandient, groeit de frustratie over de coronamaatregelen. Horeca en winkeliers willen hun deuren openen. De maatregelen vallen niet meer uit te leggen, verzuchten brancheorganisaties. Maart 2021 wordt een onrustige maand voor politiek en economie.

Het was weer een druk politiek weekend voorafgaande aan de persconferentie die dinsdag 23 februari wordt gehouden. Zoals gebruikelijk werd het geheime zondagse ministersoverleg in het Catshuis op zondagavond het openingsitem van alle journaals. De headlines werden volgens plan gelekt: de avondklok wordt verlengd met drie weken, de kappers mogen vanaf 2 maart 2021 gaan knippen, het voortgezet onderwijs mag een beetje open. 

Maar de middenstand moet voorlopig op zijn tanden bijten. Lees hier verder

(foto boven: Food Inspiration magazine)

Gastblogger

Laatste reacties

ISMI

van shoppers kopers maken

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken