GVB gunt reclame Amsterdamse trams en veerponten aan JCDecaux

  • Media
  • 30 mrt 2023 @ 08:22
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Vervoersbedrijf GVB heeft het contract voor reclame-exploitatie op trams en veerponten na aanbesteding toegewezen aan JCDecaux. Hiermee verlengen beide partijen hun samenwerking met vier jaar, te starten vanaf 1 mei 2023.

Met deze concessie bestendigt JCDecaux zijn positie in het Amsterdamse straatbeeld: het bedrijf biedt adverteerders Abri’s, Mupi’s, digitale Buitenreclame (Metropole en Avenue) en Total View Trams en Veerponten. De volledig bestickerde voer- en vaartuigen van GVB zijn 30 meter lang en dagelijks te zien op diverse lijnen in Amsterdam. Hierdoor is stadsbrede dekking gegarandeerd.

Hannelore Majoor, algemeen directeur JCDecaux Nederland: De volledig bestickerde trams en veerponten geven veel mogelijkheden voor creatieve campagnes en zijn vanwege de impact populair bij onze premium klanten. Ook internationaal zien we de belangstelling voor dit medium toenemen. We zijn trots op ons succesvolle partnership met GVB en de voorzetting van dit exclusieve medium de komende vier jaar in Amsterdam.’

Claudia Zuiderwijk, algemeen directeur GVB: ‘JCDecaux heeft de aanbesteding gewonnen. Dit betekent voor GVB dat we met plezier uitkijken naar een prettige samenwerking. We ervaren JCDecaux als een professionele partij, waar we ook goede afspraken mee hebben kunnen maken over onze ethische regels passend bij ons beleid ten aanzien van reclame.’

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken