Kwartaalwinnaars Q3 Gouden Loekie 2023 bekend
- Media
- 30 okt 2023 @ 11:43
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 30 okt 2023 @ 11:43
- Michiel van Zaane
De kwartaalwinnaars van het derde kwartaal voor de Ster Gouden Loeki 2023 zijn bekend. Opvallend is dat TBWA/Neboko bij 3 van de tien commercials betrokken is.
Een onafhankelijk publiekspanel van GfK heeft weer veel nieuwe tv-commercials gezien en beoordeeld. Deze 10 commercials, in alfabetische volgorde, maken kans op de prijs.
• Albert Heijn & TBWA\Neboko met 'Disney's Magische Kookboek bij Albert Heijn'
• Bol.com & Dept met 'De winkel van laptop lovers'
• Dacia & Publicis met 'Alleen wat je echt nodig hebt'
• Heineken & LePub en Boomerang met 'Heerlijk Helder Hoe je ons ook noemt.'
• Het Vergeten Kind met 'Geen kind mag er alleen voor staan'
• KiKa & Joe Public met 'Laat kinderdromen uitkomen'
• McDonald's & TBWA\Neboko met 'De zomer is om te delen'
• Ministerie van VWS & Open Now met 'Een tegen eenzaamheid - verhuisd'
• Ministerie van VWS en Ministerie van JenV & D&B, Open Now en TBWA\Neboko met 'Een onveilige thuissituatie doorbereken, begint met je zorgen bespreken'
De commercials zijn hier te bekijken.
Elk kwartaal kiest een onafhankelijk publiekspanel van GfK de 10 mooiste, leukste en populairste commercials van dat kwartaal. Dit levert in totaal 40 kwartaalwinnaars op. Deze 40 commercials worden opnieuw aan een onafhankelijk panel van GfK voorgelegd, met als resultaat de 10 finalisten van het jaar. De winnaar van de Ster Gouden Loeki wordt voor 75% bepaald door het publiekspanel en voor 25% door het Nederlands publiek.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
- Albert Heijn
- Dept
- commercials
- TV
- Goude
- HeinekenKiKa
- McDonald's
- Dacia
- Q3
- n Loeki
- verkiezing
- TBWA/Neboko
- Bol
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Paramount mengt zich in strijd om Warner Bros Discovery
- Podimo bereikt 300K betalende leden in Nederland
- [column] Als je kerstcommercial wordt teruggetrokken omdat je...
- Aandacht voor advertenties blijkt sterk platformafhankelijk
- [column] De mooiste tijd van het jaar?
- Management neemt PXR Media over
Laatste Nieuws
- Management neemt PXR Media over19-12-2025
- Aandacht voor advertenties blijkt... 16-12-2025
- Paramount mengt zich in strijd om... 10-12-2025
- Podimo bereikt 300K betalende leden... 10-12-2025
- Netflix slokt Warner Bros en HBO Max... 05-12-2025
- Jong talent en Nederlandstalig valt... 05-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

