Publique publiceert eerste magazine over livecommunicatie

  • Media
  • 12 dec 2023 @ 09:53
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Platform Publique, dat nieuws en ontwikkelingen voor en over livecommunicatie brengt, heeft het eerste gedrukte magazine uitgebracht.

Publique is onderdeel van Zynchrone Media. Het nieuwe tijdschrift heeft een oplage van 7.000 exemplaren, daarnaast is een online bladervariant te lezen op de website. De decembereditie van het magazine, onder hoofdredacteurschap van Edwin Nunnink, bevat interviews met Gwenda van Vliet, CMO van G-Star RAW, de gerenommeerde Nederlandse architect Ben van Berkel en Claar van Ittersum, Lead Events bij de KvK. Andere thema's in het magazine zijn onder meer inclusieve incentivereizen, het gebruik van evenementen als wervingsinstrument, de consolidatieslag onder evenementenbureaus en de stijgende prijzen van festivaltickets.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken