Kompas Publishing neemt meerderheidsbelang in Hi Label

- Media
- 20 jun 2024 @ 11:02
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 20 jun 2024 @ 11:02
- Michiel van Zaane
Kompas Publishing Hi Label en daarmee merken als Man Man, Fem Fem en Girlscene overgenomen. Met deze stap vergroot Kompas haar marktaandeel en verbreedt haar portfolio met lifestyle merken.
Een van de belangrijkste doelstellingen van de overname is het uitbreiden van de branded content mogelijkheden. Eigenaar van Kompas Publishing, Aart Wallet: ‘Met de integratie van Hi Label zorgen we voor een stevige verbreding en vliegwiel van ons bereik in Nederland. Wij zijn hiermee in staat om ruim 80% van alle Nederlanders te bereiken middels zowel branding als performance campagnes. De focus van Kompas zal uitgaan naar het verbinden van de verschillende merken en het overkoepelend aanbieden van branded content, display en video proposities.’
Joris van Velzen, eigenaar van Hi Label, blijft betrokken als aandeelhouder en werkzaam voor Hi Label. Van Velzen: ‘Het is tijd voor een mooie stap en een nieuwe uitdaging. Na 9 jaar geleden aan de wieg te hebben gestaan van MAN MAN is Hi Label uitgegroeid tot een mooi portfolio bedrijf in het lifestyle segment. Het is nu het juiste moment voor een nieuwe stap waarbij we nieuwe energie, creativiteit en ideeën toevoegen aan onze merken.’
Alle medewerkers van Hi Label verhuizen naar het kantoor van Kompas Publishing in Haarlem. Over de financiële details van de overname worden geen mededelingen gedaan.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Hema en Kika grote winnaars Ster Gouden Loeki 2024
- KPN lanceert iconische telefoons geïnspireerd door Netflix hits
- [onderzoek] 'Gaming krachtig medium binnen...
- Screenforce lanceert SpotDeli: centraal platform voor...
- Warc Media 100: WhatsApp, QR-codes en print doen het goed
- 'Human First, Human Last' wint Gouden Reiger voor beste...
Laatste Nieuws
- José Rozenbroek nieuwe... 24-03-2025
- Hema en Kika grote winnaars Ster... 21-03-2025
- Screenforce lanceert SpotDeli:... 19-03-2025
- Warc Media 100: WhatsApp, QR-codes... 19-03-2025
- KPN lanceert iconische telefoons... 18-03-2025
- [onderzoek] 'Gaming krachtig medium... 17-03-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Een zorgvuldige en veilige inzet van AI
- COMMIT Health Club: 4x meer leads tegen lagere kosten
- Congreshacks: maak je event onvergetelijk
- Privacybewuste consumenten: hoogopgeleid, kapitaalkrachtig en onbereikbaar?
- Ensuring Exceptional Experiences in the Digital Contact Center