Kompas Publishing neemt meerderheidsbelang in Hi Label

- Media
- 20 jun 2024 @ 11:02
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 20 jun 2024 @ 11:02
- Michiel van Zaane
Kompas Publishing Hi Label en daarmee merken als Man Man, Fem Fem en Girlscene overgenomen. Met deze stap vergroot Kompas haar marktaandeel en verbreedt haar portfolio met lifestyle merken.
Een van de belangrijkste doelstellingen van de overname is het uitbreiden van de branded content mogelijkheden. Eigenaar van Kompas Publishing, Aart Wallet: ‘Met de integratie van Hi Label zorgen we voor een stevige verbreding en vliegwiel van ons bereik in Nederland. Wij zijn hiermee in staat om ruim 80% van alle Nederlanders te bereiken middels zowel branding als performance campagnes. De focus van Kompas zal uitgaan naar het verbinden van de verschillende merken en het overkoepelend aanbieden van branded content, display en video proposities.’
Joris van Velzen, eigenaar van Hi Label, blijft betrokken als aandeelhouder en werkzaam voor Hi Label. Van Velzen: ‘Het is tijd voor een mooie stap en een nieuwe uitdaging. Na 9 jaar geleden aan de wieg te hebben gestaan van MAN MAN is Hi Label uitgegroeid tot een mooi portfolio bedrijf in het lifestyle segment. Het is nu het juiste moment voor een nieuwe stap waarbij we nieuwe energie, creativiteit en ideeën toevoegen aan onze merken.’
Alle medewerkers van Hi Label verhuizen naar het kantoor van Kompas Publishing in Haarlem. Over de financiële details van de overname worden geen mededelingen gedaan.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Jong talent en Nederlandstalig valt op in Spotify Wrapped 2025
- Netflix slokt Warner Bros en HBO Max op in megadeal
- Rapper Krulle lanceert campagne-track voor 113 samen met...
- Omnicom en IPG vormen nieuw mediabolwerk
- DPG Media start geïntegreerde mediatransformatie
- Paramount mengt zich in strijd om Warner Bros Discovery
Laatste Nieuws
- Paramount mengt zich in strijd om... 10-12-2025
- Podimo bereikt 300K betalende leden... 10-12-2025
- Netflix slokt Warner Bros en HBO Max... 05-12-2025
- Jong talent en Nederlandstalig valt... 05-12-2025
- Rapper Krulle lanceert... 03-12-2025
- Omnicom en IPG vormen nieuw... 03-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

