IJF en The Invaders laten gamers goud pakken in Parijs
- Media
- 5 aug 2024 @ 10:58
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 5 aug 2024 @ 10:58
- Sjaak Hoogkamer
Dankzij de Internationale Judo Federatie (IJF) en The Invaders kunnen nu ook Minecraft-spelers de Olympische droom waarmaken in ‘Journey to the Great Shiai’.
Journey to the Great Shiai is de derde Minecraft-wereld van de IJF en The Invaders. Voor de federatie is het van belang dat kinderen de waarden van judo leren. Deze waarden helpen hen namelijk om zowel in de sport, als in het leven uit te groeien tot een uitgebalanceerd individu, aldus de IJF. The Invaders helpt de IJF om via Minecraft deze waardevolle lessen op een leuke en boeiende manier over te brengen aan kinderen.
Journey to the Great Shiai is een nieuwe Minecraft-wereld waarin de speler op een avontuurlijke zoektocht gaat vol uitdagingen, puzzels én judo. Voor het eerst in Minecraft-historie kunnen spelers namelijk de mat betreden om het gevecht aan te gaan en hun tegenstander omverwerpen. Via een speciaal gevechtssysteem op basis van kaarten gaan spelers de strijd aan en pakken ze goud in Parijs.
De weg naar deze eindstrijd brengt de speler langs een mysterieus eiland vol uitdagingen en puzzels. Onderweg leren ze over de kernwaarden van judo en verzamelen ze de kaarten die nodig zijn om te schitteren in Parijs. De Franse hoofdstad is tot in detail nagemaakt en vrijuit te ontdekken, met aan de voet van de Eiffeltoren het judostation voor de grote finale.
Journey to the Great Shiai verlegt naar eigen zeggen 'de grenzen van wat mogelijk is binnen Minecraft.' Zowel het kaartgevechtssysteem als de judo-animaties zijn speciaal ontwikkeld voor de IJF en nog nooit eerder in het spel gezien.
Journey to the Great Shiai is nu te spelen via schools.ijf.org/judocraft
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Column Top 5-TikTok-trends: Bye bye B&B, patatje hagelchup en...
- BNR start nieuw radiostation: BNR Business Beats
- G-Star laat torturner nieuwe collective showen
- Programma “Trap Er Niet Influencer” onderzoekt trends en...
- Ekdom organiseert welkomstfeest voor luisteraars Radio Veronica
- TV-reclamemarkt daalt tot 426 miljoen in eerste helft 2024
Laatste Nieuws
- PXR geeft tijdschriften Hearst uit13-09-2024
- Boekenbranche exposeert tegen... 12-09-2024
- Martha Riemsma nieuwe algemeen... 11-09-2024
- Slimste mens meest bekeken, laat... 11-09-2024
- EssenceMediacom wint pitch ABN Amro09-09-2024
- BNR start nieuw radiostation: BNR... 06-09-2024
MarketingTribune Events
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing