IJF en The Invaders laten gamers goud pakken in Parijs
- Media
- 5 aug 2024 @ 10:58
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 5 aug 2024 @ 10:58
- Sjaak Hoogkamer
Dankzij de Internationale Judo Federatie (IJF) en The Invaders kunnen nu ook Minecraft-spelers de Olympische droom waarmaken in ‘Journey to the Great Shiai’.
Journey to the Great Shiai is de derde Minecraft-wereld van de IJF en The Invaders. Voor de federatie is het van belang dat kinderen de waarden van judo leren. Deze waarden helpen hen namelijk om zowel in de sport, als in het leven uit te groeien tot een uitgebalanceerd individu, aldus de IJF. The Invaders helpt de IJF om via Minecraft deze waardevolle lessen op een leuke en boeiende manier over te brengen aan kinderen.
Journey to the Great Shiai is een nieuwe Minecraft-wereld waarin de speler op een avontuurlijke zoektocht gaat vol uitdagingen, puzzels én judo. Voor het eerst in Minecraft-historie kunnen spelers namelijk de mat betreden om het gevecht aan te gaan en hun tegenstander omverwerpen. Via een speciaal gevechtssysteem op basis van kaarten gaan spelers de strijd aan en pakken ze goud in Parijs.
De weg naar deze eindstrijd brengt de speler langs een mysterieus eiland vol uitdagingen en puzzels. Onderweg leren ze over de kernwaarden van judo en verzamelen ze de kaarten die nodig zijn om te schitteren in Parijs. De Franse hoofdstad is tot in detail nagemaakt en vrijuit te ontdekken, met aan de voet van de Eiffeltoren het judostation voor de grote finale.
Journey to the Great Shiai verlegt naar eigen zeggen 'de grenzen van wat mogelijk is binnen Minecraft.' Zowel het kaartgevechtssysteem als de judo-animaties zijn speciaal ontwikkeld voor de IJF en nog nooit eerder in het spel gezien.
Journey to the Great Shiai is nu te spelen via schools.ijf.org/judocraft
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- [column] TikTok in april: álle trends, tools & insights die je...
- AvroTros analyseert kijkgedrag met AI-oplossing van Xebia
- Nieuwe Dumpert-serie volgt verkeerspolitie Rotterdam
- 'Nieuwsmedia worstelen omdat merken de voorkeur geven aan een...
- NMO breidt luisteronderzoek uit met korte luistertrajecten
- Sijthoff Media stopt met Business Insider Nederland
Laatste Nieuws
- Sijthoff Media stopt met Business... 23-04-2025
- Nieuwe Dumpert-serie volgt... 16-04-2025
- 'Nieuwsmedia worstelen omdat merken... 16-04-2025
- NMO breidt luisteronderzoek uit met... 15-04-2025
- AvroTros analyseert kijkgedrag met... 15-04-2025
- Audify lanceert platform voor... 07-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management