Adwise is gold partner van bol.com

Adwise is gold partner van bol.com
  • Online
  • 24 jun 2020 @ 10:08
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • E-commerce

Bol.com heeft digital agency Adwise benoemd tot één van de zes Gold Partners. Dit geeft Adwise de mogelijkheid om verkooppartners van bol.com nog beter te ondersteunen.

Marketplaces als Bol.com zijn niet meer weg te denken uit het e-commerce landschap. Door de groeiende populariteit neemt ook het aantal dienstverleners toe die bedrijven helpen met verkopen via marketplaces. Bol.com wil ondernemers helpen bij de keuze voor een bureau. Om verkooppartners hierbij te helpen heeft bol.com besloten om dienstverlenende partijen te certificeren. Hierbij wordt gekeken naar de kwaliteit en diensten die een bureau aanbiedt zoals kennis, expertise en executiekracht. Hoe beter de dienstverlening op een bepaald netwerk of ecosysteem, hoe hoger de partnerstatus. Slechts zes van de dertien bureaus hebben het stempel ‘Goud’ ontvangen, waaronder Adwise.

Adwise heeft de 'gold' status gekregen als partner van bol.com

‘Het is mooi om te zien dat onze visie op welke rol marketplaces hebben en krijgen binnen het e-commerce landschap, aansluit bij de visie van bol.com. Het is een compliment dat een gerenommeerde partij als bol.com ons bekroond met deze gold certificering. Het stelt ons in staat om onze opdrachtgevers nu nog beter te bedienen, zodat zij optimaal profiteren van de voordelen van Bol.com als e-commerce kanaal. Wij hebben nu samen met onze opdrachtgevers direct toegang tot data over het gebruik en gedrag van het platform, beta-producten en mogen meedenken in de ontwikkeling van nieuwe innovaties, ‘zegt Thijs Wolbers, Director of Quality & Innovation bij Adwise.

 

De certificering is volgens Wolbers in eerste instantie een jaar geldig. ‘Wij ontvangen geen kortingen of andere financiële kickbacks van bol.com. Wel hebben wij hierdoor direct toegang tot bèta-producten van bol.com en mogen we meedenken in de ontwikkeling van nieuwigheden.’

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken