CroudX creëert een AI-gedreven 'shopping boulevard' online
- Online
- 20 jan 2022 @ 10:31
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - E-commerce
- 20 jan 2022 @ 10:31
- Nanny Kuilboer
CroudX is een onlinemarketingbureau exclusief voor Shopify-gedreven webwinkels. Het recent gelanceerde Amsterdamse bedrijf creëert een AI-gedreven ‘shopping boulevard’ online.
Co-founder CroudX Robin Friend: ‘Shopify is wereldwijd binnen e-commerce al de snelste groeier door hun focus op het MKB, en ook de allergrootste merken stappen nu over. Shopify is de leider van de toekomst. Bij webwinkels speelt daarnaast de behoefte om te leren van best practices, vandaar ons boulevard-principe. Wij combineren dus beide trends. Daardoor zien we significante groei bij iedereen. En wij groeien weer mee met de groei van onze klanten.’
CroudX: ‘In 2025 zal er geen online marketeer meer zonder AI werken’
Co-founder CroudX Mitch Voskuilen: ‘In 2025 zal er geen online marketeer meer zonder AI werken. Dat maakt hun werk leuker, creatiever en uitdagender, omdat het hen vrijspeelt om merken strategisch te versterken. Op de korte termijn betekent onze databenadering dus snellere groei en op de langere termijn dragen wij bij aan merkcreatie. Dat is wat de combinatie van AI en mensenkennis uiteindelijk doet. En wij willen aan de basis staan van deze revolutie.’
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Transavia laat nieuwe merkidentiteit zien met campagne Niet...
- Shortlist TikTok Ad Awards 2025 bekend
- [column] Amazon belooft poort richting wereldtoneel te openen...
- Albert Heijn maakt AH App meertalig met hulp van AI
- Waarom e-mailmarketing nog steeds de basis is van digitale...
- Inter Milan introduceert digitaal loyaliteitsplatform Interista
Laatste Nieuws
- Just speelt in op jongerencultuur... 12-11-2025
- Waarom e-mailmarketing nog steeds de... 12-11-2025
- Inter Milan introduceert digitaal... 12-11-2025
- Albert Heijn maakt AH App meertalig... 06-11-2025
- Transavia laat nieuwe merkidentiteit... 04-11-2025
- [column] Amazon belooft poort... 03-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

