Kemkers: Op zoek naar nieuwe sponsor voor doorstart ploeg

  • Sponsoring
  • 28 mrt 2014 @ 19:17
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SponsoringSchaatsen

Gerard Kemkers zal zijn energie eerst steken in het zoeken naar een nieuwe sponsor van de TVM-ploeg. Dat zei de schaatstrainer in een reactie op het vertrek van Sven Kramer bij die ploeg.

Kramer kondigde vandaag aan dat hij na negen jaar breekt met zijn coach Kemkers. 'Ik wil iets nieuws.'

Kemkers zei tegen de NOS dat hij alle opties openhoudt, ook een carrière buiten het schaatsen of in het buitenland behoren tot de mogelijkheden. 'Het belangrijkste uitgangspunt blijft de doorstart van de ploeg met Ireen Wüst, Koen Verweij, Antoinette de Jong. We hebben een heel mooie propositie en ik blijf me maximaal inzetten zodat er voor deze groep iets moois komt.'

Het stoort de coach dat er nog geen sponsor gevonden is. 'Het is al erg genoeg, vind ik zelf, dat we de markt op moeten gaan. We weten al meer dan een jaar dat TVM stopt, ik had eigenlijk gehoopt dat er al meer duidelijkheid zou zijn. Dat is er niet.'

Ireen Wüst, Koen Verweij, Antoinette de Jong en Kemkers zelf zullen voor sponsoren het meest interessant zijn, zegt Kemkers. 'In dat traject zullen we zeker kijken of we een doorstart zullen maken. Maar we zijn wel volledig afhankelijk van een sponsor. Daarom hou ik voorlopig alle opties open.' 

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken