Rabobank brengt Bach in de klas
- Sponsoring
- 24 mrt 2014 @ 16:22
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - Kunst & CultuurMaatschappijSponsoring
- 24 mrt 2014 @ 16:22
- Redactie Sponsoring
De Nederlandse Bachvereniging en Rabobank maken het voor elke middelbare school mogelijk om in CKV-lessen een echte film, inclusief lipdub en soundtrack met de muziek van Bach te maken.
De scholen kunnen daarvoor het pakket Beats by Bach afnemen met daarin onder meer een camera, handleiding en een website met script en de mogelijkheid om de film te uploaden.
De Nederlandse Bachvereniging zet zich sinds 1921 in om de muziek van Bach onder de aandacht te brengen bij zoveel mogelijk mensen. Bekend is het ensemble vooral van de jaarlijkse uitvoeringen van de Matthäus-Passion in de Grote Kerk van Naarden.
Een van de andere projecten van de Nederlandse Bachvereniging is het educatieproject Oog in oog met de Matthäus-Passion. Leerlingen worden op school voorbereid op een bezoek aan de Matthäus-Passion met een lespakket van de Nederlandse Bachvereniging en krijgen een gastles van een van de musici.
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Nieuwe Eredivisiebal eert... 20-05-2025
- FC Barcelona spelers kondigen... 19-05-2025
- Tadej Pogacar nieuwe merkambassadeur... 15-05-2025
- a.s.r. zet ouders en kinderen aan... 25-04-2025
MarketingTribune Events
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management