PepsiCo kiest 2Basics voor eSports-campagne
- Sponsoring
- 30 mei 2018 @ 12:12
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - Sponsoring
- 30 mei 2018 @ 12:12
- Redactie Online
PepsiCo werkt samen met 2Basics op de nieuwe online campagne van zijn frisdrankmerk Mountain Dew. Het bureau helpt Mountain Dew bij de doorvertaling van de Europese gaming-campagne naar de Nederlandse markt.
De samenwerking is bekrachtigd in mei, de eerste zichtbare resultaten worden in juli verwacht. Mountain Dew heeft in Amerika een trackrecord als sponsor in sport. Ook in eSports is het merk internationaal zeer actief. Zo is Mountain Dew partner van verschillende organisaties, waaronder Team Dignitas.
In Nederland is het de eerste keer dat het merk zich gaat verbinden aan eSports. Eerder lanceerde Mountain Dew in Nederland verschillende gaming-activaties. Het Haarlemse 2Basics is een logische partner, want het bureau vormt de marketingbrug voor merken naar de wereld van gaming en eSports.
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
- Philips stadion podium voor Philips... 22-03-2024
- FC Emmen vraagt aandacht voor... 20-03-2024
- Go Ahead-speler Kuipers en zijn... 06-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing