PepsiCo kiest 2Basics voor eSports-campagne
- Sponsoring
- 30 mei 2018 @ 12:12
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - Sponsoring
- 30 mei 2018 @ 12:12
- Redactie Online
PepsiCo werkt samen met 2Basics op de nieuwe online campagne van zijn frisdrankmerk Mountain Dew. Het bureau helpt Mountain Dew bij de doorvertaling van de Europese gaming-campagne naar de Nederlandse markt.
De samenwerking is bekrachtigd in mei, de eerste zichtbare resultaten worden in juli verwacht. Mountain Dew heeft in Amerika een trackrecord als sponsor in sport. Ook in eSports is het merk internationaal zeer actief. Zo is Mountain Dew partner van verschillende organisaties, waaronder Team Dignitas.
In Nederland is het de eerste keer dat het merk zich gaat verbinden aan eSports. Eerder lanceerde Mountain Dew in Nederland verschillende gaming-activaties. Het Haarlemse 2Basics is een logische partner, want het bureau vormt de marketingbrug voor merken naar de wereld van gaming en eSports.
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Erben en Joep Wennemars boegbeelden... 04-11-2025
- ParkBee nieuwe official partner van... 01-11-2025
- Heineken beëindigt na 30 jaar... 30-10-2025
- Dopper lanceert special edition met... 30-10-2025
- Alfa Romeo koppelt merk aan dynamiek... 24-10-2025
- Rexona sluit vijfjarig partnerschap... 16-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

