PepsiCo kiest 2Basics voor eSports-campagne

PepsiCo kiest 2Basics voor eSports-campagne
  • Sponsoring
  • 30 mei 2018 @ 12:12
  • 15368 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Sponsoring

PepsiCo werkt samen met 2Basics op de nieuwe online campagne van zijn frisdrankmerk Mountain Dew. Het bureau helpt Mountain Dew bij de doorvertaling van de Europese gaming-campagne naar de Nederlandse markt.

De samenwerking is bekrachtigd in mei, de eerste zichtbare resultaten worden in juli verwacht. Mountain Dew heeft in Amerika een trackrecord als sponsor in sport. Ook in eSports is het merk internationaal zeer actief. Zo is Mountain Dew partner van verschillende organisaties, waaronder Team Dignitas.

In Nederland is het de eerste keer dat het merk zich gaat verbinden aan eSports. Eerder lanceerde Mountain Dew in Nederland verschillende gaming-activaties. Het Haarlemse 2Basics is een logische partner, want het bureau vormt de marketingbrug voor merken naar de wereld van gaming en eSports. 

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken