Closed on Monday kiest Sheltersuit na pitchtraject

- Bureaus
- 10 nov 2025 @ 14:19
- Link
-
Tamara de Vos
Allround redacteur
BBP Media - Geen tag
- 10 nov 2025 @ 14:19
- Tamara de Vos
Creatief bureau Closed on Monday heeft na een pitchtraject met meerdere rondes gekozen voor een samenwerking met Sheltersuit. In totaal meldden zich zestien organisaties aan om te pitchen voor de creatieve diensten van het bureau. De eerste gezamenlijke campagne wordt in 2026 internationaal uitgerold.
Het pitchtraject is een voorbeeld van het omgekeerde model dat Closed on Monday eerder toelichtte: niet het bureau, maar potentiële klanten pitchen voor samenwerking. Daarmee wil het bureau meer grip houden op de creatieve richting en de maatschappelijke impact van hun werk.
‘Het was een lastige keuze’, zegt Gookie Sassen, oprichter van Closed on Monday. ‘Alle drie de organisaties hadden zich tot in detail voorbereid. Echter liet Sheltersuit zien dat de ambitie grenzeloos is en de potentie tot impact enorm. Na afloop voelde het alsof wij al onderdeel waren van de ambities.’
Ambities van Sheltersuit
Ook Sheltersuit kijkt positief terug op de samenwerking. ‘Pitchen bij Closed on Monday voelde verfrissend. Precies het soort bureau wat we zoeken om ons internationaal verder op de kaart te zetten’, aldus Bas Brand, head of growth van Sheltersuit International.
Ook voor commerciële bedrijven
Closed on Monday geeft aan dat niet alleen maatschappelijke organisaties welkom zijn. Ook commerciële bedrijven kunnen zich aanmelden om te pitchen voor een samenwerking met het bureau.
Beeld: Closed on Monday
-
Tamara de Vos
- Werkt bij: BBP Media
- Functie: Allround redacteur
- Website:https://bbpmedia.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Closed on Monday kiest Sheltersuit... 10-11-2025
- Nieuwe merkcampagne BPD: luisteren... 10-11-2025
- Centraal Beheer start campagne om... 10-11-2025
- ANWB breidt merkbelofte uit naar... 10-11-2025
- VGZ zet met nieuwe campagne aan tot... 10-11-2025
- Reckitt kiest WPP Media voor... 07-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

