Mark Bogaerts (Heineken) wordt directeur Sponsoring Europa bij TCS

Mark Bogaerts (Heineken) wordt directeur Sponsoring Europa bij TCS
  • Sponsoring
  • 9 okt 2018 @ 10:52
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Sponsoring

Mark Bogaerts, global sponsorship manager Heineken International, wordt per 1 december 2018 directeur Sponsoring Europa bij Tata Consultancy Services (TCS). Bogaerts, die na bijna 6 jaar Heineken verlaat, wordt verantwoordelijk voor het Europese sponsorbeleid van Tata waarvan momenteel de TCS Amsterdam Marathon en de marathon van Londen onderdeel uitmaken.

Bogaerts wil graag in de internationale sportmarkt actief blijven en met deze aanstelling krijgt hij alle ruimte om de rol van sponsoring binnen Tata Consultancy Services uit te bouwen. ‘Het is voor mij een mooie stap omhoog. Interessant is ook de verbreding van b2c naar b2b en het innovatieve, digitale profiel van TCS. Ik mag bij TCS de sponsorstrategie en structuur verder ontwikkelen. Hoe kan Tata sponsoring maximaal benutten en meer gewicht geven, wat is de narrative en hoe wordt er geactiveerd. Met een duidelijke focus op het meetbaar maken van het effect van sponsoring. Zelf spreek ik overigens liever van brand partnerships.’

Tata Consultancy Services is leverancier van IT-diensten, advies en bedrijfsoplossingen en werkte de afgelopen 50 jaar samen met 's werelds grootste bedrijven aan hun digitale transformatie. Als onderdeel van de Tata Group, India’s grootste industriële conglomeraat, heeft TCS meer dan 394.000 consultants in dienst.

 

 

 

 

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken