Toyota en NOC*NSF activeren WK Turnen
- Sponsoring
- 25 okt 2018 @ 10:43
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - SportCampagnesOlympische SpelenActivatieVideo
- 25 okt 2018 @ 10:43
- Jeroen Mirck
Vandaag start het WK Turnen in Qatar, waar ook Sanne Wevers aan deelneemt. Als voorproefje blikken Toyota en NOC*NSF terug op de ‘Impossible Moments’ van de turnster.
Dat de weg naar de top niet altijd makkelijk is, heeft ook Wevers ervaren. Haar bewonderenswaardige doorzettingsvermogen leverde een aantal memorabele sportmomenten op.
Niets is onmogelijk
De sportieve carrière van Sanne werd een tijd gekweld door blessures. Haar rechterenkel bleek een zwakke plek en zorgde er uiteindelijk voor dat zij noodgedwongen het WK van 2011 en de Zomerspelen van 2012 aan zich voorbij moest laten gaan. Maar ze gaf niet op. Ze bleef keihard werken aan het perfectioneren van haar balkoefening. Tijdens de Spelen in Rio turnde Sanne de finale met een drievoudige pirouette, haar handelsmerk, en sloot af met de perfecte afsprong. Deze individuele performance op de evenwichtsbalk werd beloond met haar hoogte waardering ooit en leverde haar als 1ste en enige Nederlandse turnster olympisch goud op.
'Toyota is het eerste automerk dat wereldwijd partner is van de Olympische- en Paralympische Spelen. Rondom dit partnership hebben wij begin dit jaar de campagne “Start Your Impossible” gelanceerd, waarin wij li eten zien dat niets onmogelijk is. Met “Impossible Moments” willen wij Nederland laten genieten van spraakmakende momenten uit de Nederlandse sportgeschiedenis. Daarom hebben wij, in samenwerking met NOC*NSF, een serie video’s gemaakt waarin wij terugkijken op bijzondere gebeurtenissen van TeamNL sporters zoals de turnprestaties van Sanne Wevers', vertelt Nicole Groeneveld.
De doelstelling van de damesploeg voor het WK in Doha is een plek bemachtigen bij de top 24, wat kwalificatie voor de wereldkampioenschappen van 2019 oplevert. Het WK van volgend jaar geldt namelijk als belangrijkst kwalificatiemoment voor de Olympische Spelen van 2020 in Tokyo. De dames komen op 27 oktober om 15:30 uur (lokale tijd) in actie.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Premier Padel Rotterdam gesponsord... 23-04-2024
- ING en Concertgebouworkest 35 jaar... 18-04-2024
- Heineken hoofdsponsor 10e editie... 16-04-2024
- Atradius shirtsponsor Nederlandse... 11-04-2024
- MediaMarkt nieuwe hoofdsponsor... 03-04-2024
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing