(Snelle) taxi voor iedereen

- Bureaus
- 2 jun 2025 @ 05:46
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 2 jun 2025 @ 05:46
- Kel Koenen
Sneleentaxi heeft vandaag een nieuwe stap gezet in de Nederlandse mobiliteitsmarkt met de lancering van een landelijke on-demand taxi-app. Deze maakt het mogelijk om in álle hoeken van Nederland direct een taxi te bestellen van Zoutelande tot Zoetermeer.
‘Nederland verdient een taxi-app die niet alleen in de grote steden of bij een vliegveld werkt, maar overal in het land’, stelt Sven Braam, CEO en oprichter van sneleentaxi. ‘Of je nu in Amsterdam van het Heinekenplein naar de Katerstraat wil, of in een dorp op de Veluwe staat, met onze nieuwe app kun je altijd en overal een taxi bestellen.’
Sneleentaxi staat al tien jaar bekend om zijn landelijke dekking voor vooraf geboekte ritten, zoals luchthaventransfers en zorgvervoer. Het Utrechtse platform beschikt inmiddels over een netwerk van meer dan 6.000 lokale taxipartners. Met de nieuwe app voegt het bedrijf daar nu spontane ritten aan toe, vergelijkbaar met internationale spelers, maar dan met lokale wortels.
Een belangrijk verschil met andere taxiapps is de ritgarantie: zodra een chauffeur een rit accepteert, is hij verplicht deze ook daadwerkelijk uit te voeren. ‘Dat zorgt voor zekerheid en betrouwbaarheid’, aldus Braam. De app, die volledig in eigen huis is ontwikkeld, biedt daarnaast transparante prijzen en ondersteuning van een Nederlandstalige klantenservice. Zowel reizigers als chauffeurs kunnen rekenen op persoonlijke hulp via telefoon of chat.
‘De kennis van de Nederlandse markt, gecombineerd met een scherp oog voor kwaliteit en service, maakt ons aanbod uniek’, meent Braam. ‘We laten zien dat een Nederlandse oplossing niet alleen mogelijk is, maar ook beter werkt.’
Credits
Opdrachtgever: sneleentaxi - Maartje Schavemaker, Kim van Zoest, Sven Braam
Bureau: Ceci n'est pas un bureau - Jeroen van Zwam, Gertjan Hafkamp, Sikko Gerkema
Uitwerking creatie: Jan Hindriks
Media Inkoop: de Mediaboerderij - Constance Olde Meule
Sonic Branding: Tambr - Willemijn van Hussen, Niels de Jong, Didier de Ruyter, Reinout Lanting
Stem: Manu van Kersbergen
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- ANWB lanceert nieuwe merkcampagne 'ANWB ... en gaan'
- 63ste 'Even Apeldoorn bellen' commercial live
- JongeHonden kopen geen Cannes-tickets en organiseren Gap Year
- Social Deal Wellness eerste nieuwe film Bald Jackal Agency
- Rosewood lanceert eerste AI-dogfluencer van Nederland: ‘zonder...
- War Child activeert voorbijgangers met doneerbushokje op...
Laatste Nieuws
- Digitale Museumkaart krijgt frisse... 03-06-2025
- Odido roept op: ‘Gebruik je stem’03-06-2025
- Intertoys brengt dino’s tot leven... 02-06-2025
- Effie Awards 2025 van start: drie... 02-06-2025
- Trekpleister benadrukt mentale... 02-06-2025
- (Snelle) taxi voor iedereen02-06-2025
MarketingTribune Events
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management