Eduard Pieter Oud directeur van Respons

Eduard Pieter Oud directeur van Respons
  • Sponsoring
  • 19 nov 2018 @ 10:39
  • 10780 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • EvenementPersonaliaOnderzoek

Eduard Pieter Oud treedt per direct toe tot de directie van adviesbureau Respons. De voormalig directeur van Amsterdam Marketing wordt samen met huidig directeur Lex Kruijver verantwoordelijk voor de bedrijfsvoering. Daarnaast blijven beiden beschikbaar voor het uitvoeren van opdrachten.

De naam Respons blijft, maar krijgt als toevoeging Evenementen – Toerisme – Citymarketing. Zowel Oud als Kruijver verwachten door het partnership de opdrachtgevers veel beter te kunnen bedienen omdat ze samen veel meer kennis beschikbaar hebben. “Er is een synergie tussen de drie onderwerpen”, aldus Kruijver, “en met de komst van Eduard Pieter kunnen we toerisme expliciet aan ons pallet toevoegen. Daarnaast brengt hij natuurlijk ook op het gebied van citymarketing veel ervaring mee.”

Met de uitbreiding van Respons, verdwijnen de aparte labels, waaronder Kruijver (DNA) en Oud (DY) hun adviesactiviteiten aanboden. Door te kiezen voor het sterke Respons merk en een onderscheidend en uitgebreid takkenpakket, verwacht het bedrijf zich beter te kunnen positioneren.

Met de uitgave van diverse monitoren en de dataleveringen blijft evenementeninformatie de basis van Respons. Maar vanaf heden wordt dit nadrukkelijker aangevuld met werkzaamheden op het gebied van toerisme en citymarketing zoals advies, onderzoek, (interim) management en presentaties. Opdrachtgevers zijn en blijven de (semi) overheden, destinatie- en citymarketeers, koepelorganisaties en bedrijfsleven.

Bestaande opdrachten worden gewoon voortgezet. Zo blijft Oud bijvoorbeeld werkzaam als interim directeur bij Alkmaar Marketing en is Kruijver directeur van Marketing Zaanstreek.

Respons Evenementen Toerisme Citymarketing is een kennis-, onderzoek- en adviesbureau gespecialiseerd in evenementen, toerisme en citymarketing. Kern van de activiteiten zijn evenementendata die we verzamelen, onderzoeken, verrijken en analyseren. Als kennis-, onderzoek- en adviesbureau doen we onder andere aan evenementen analyses, quick scans, invulling publiek-private samenwerkingen, gebiedsmarketing, management & organisatie vraagstukken en cityhospitality. Onder onze opdrachtgevers bevinden zich city- of destinatiemarketing organisaties, evenementenorganisatoren, branche organisaties, (semi) overheden en bedrijven.

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken