Koga sponsort EK Baanwielrennen

Koga sponsort EK Baanwielrennen
  • Sponsoring
  • 8 okt 2019 @ 10:49
  • 10801 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • SponsorshipSport

Koga is officieel sponsor van de EK Baanwielrennen 2019. Het kampioenschap vindt dit jaar plaats van 16 t/m 20 oktober in Omnisport Apeldoorn. Een belangrijk kwalificatiemoment voor de Olympische Spelen van Tokyo.

Voor Koga is dit een belangrijk moment, aangezien de Nederlandse renners de strijd aan gaan op een nieuw ontwikkelde Koga-baanfiets. De sponsor hoopt op een spectaculair evenement, waar het ook een 'bijzondere onthulling' in petto heeft.

Op 19 oktober zal tijdens het evenement namelijk ook de winnende naam bekend worden gemaakt van de hypermoderne baanfiets die Koga speciaal voor het Nederlands team ontwikkeld heeft.

1500 merknamen

De afgelopen weken hebben meer dan 1.500 mensen een naam ingestuurd voor de ‘beste baanfiets ter wereld’ die het Nederlandse team goud moet gaan opleveren in Tokyo. Vooral de motivatie voor de ingediende naam was hierbij van belang. De bedenkers van de beste namen krijgen een uitnodiging voor het EK in Apeldoorn en de winnaar ontvangt een reis voor twee personen naar de Olympische Spelen in Tokyo in 2020 en worden gehuldigd op het middenterrein.

Koga is een premium brand met een sportief karakter. Opgericht in 1974 en sindsdien consistent werkend aan de ontwikkeling en bouw van handgemaakte, exclusieve en technisch zeer hoogwaardige fietsen. Continue innovatie en een intensieve relatie met topsporters en profteams in de internationale wielersport zijn de bouwstenen van het merk.

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken