Point S sponsort WK Handbal voor vrouwen

Point S sponsort WK Handbal voor vrouwen
  • Sponsoring
  • 17 okt 2019 @ 23:54
  • 12845 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • SportmarketingSponsorshipSport

Point S, specialist in banden en auto-onderhoudt, heeft zich verbonden aan het WK Handbal voor vrouwen. Dit toernooi start eind november in Japan.

Teamgeest is een waarde die Point S naar eigen zeggen verbindt met sport. Dit jaar kiest het bedrijf er voor om de eigen sponsoring van handbal te intensiveren, een sport die deze waarden ook nadrukkelijk deelt. Point S is namelijk al sponsor op nationaal en internationaal niveau, van bonden en de International Handball Federation. Daar komt nu het WK voor vrouwen bij, dat gehouden wordt in Kumumoto, Japan.

'Het is belangrijk voor ons om actief te zijn op het wereldtoneel', zegt Muriel Clarke, International Brand Manager van Point S. 'Because we are a global company. We already have over 4,350 points of sale across 4 continents and 37 countries and this is growing every year. And we feel it is important to encourage women’s sport because women make up over half of the world’s population but get significantly less support. We want to help address this.'

Fabien Bouquet, International Managing Director van Point S: 'The success of Point S has been built on the team work shown by the network of independent members and we would not be where we are without them. From experience we know how important being able to work together harmoniously is and this is what we recognise in the sport of handball. We are delighted to be a part of the World Championships and can’t wait for it to get started.'

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken