Korfballend Nederland start actie tegen eenzaamheid
- Sponsoring
- 23 mrt 2020 @ 10:43
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Sponsoring
- 23 mrt 2020 @ 10:43
- Sjaak Hoogkamer
Telecomaanbieder Simpel zet samen met sport- en marketingbureau 2Basics de actie ‘Kleur je wereld een stukje mooier’ op. Simpel is sinds drie jaar sponsor en fan van Korfbal in Nederland.
Samen met korfballend Nederland wil Simpel haar steentje bijdragen om het isolement van ouderen en patiënten met COVID-19 dragelijker te maken.
Mensen die besmet zijn met COVID-19, maar ook de ouderen in zorginstellingen zitten in een noodgedwongen isolement. Eenzaamheid ligt op de loer. Vooral nu bekend is gemaakt dat cliënten van verpleeghuizen helemaal geen bezoek meer mogen ontvangen.
Mick Snel en Jet Hendriks (zie foto boven) (TeamNL spelers en ambassadeurs Simpel) en het KNKV roepen met deze actie de korfballers van Nederland op een recordaantal kleurplaten en brieven te versturen naar mensen die wel wat extra aandacht kunnen gebruiken. ‘Ben bezig met wat je het liefst doet, korfbal, alleen dan anders. Geef wat kleur aan je dag en doe goed voor anderen, aldus Jet Hendriks en Mick Snel.
Vanaf vandaag kan iedereen via www.korfbal.nl/kleuractie een kleurplaat of briefpapier downloaden. Doel is om zoveel mogelijk mensen de kleurplaat of het briefpapier te laten downloaden en op te laten sturen naar opa’s, oma’s, mensen in verpleegtehuizen, bejaardencentra en andere zorginstellingen. Simpel hoopt dat de eenzame mensen zich hierdoor niet vergeten voelen.
Onder alle deelnemers worden ook nog eens digitale meet and greets met Mick en Jet verloot.
Via www.korfbal.nl/kleuractie kan iedereen zien hoe de actie werkt.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Erben en Joep Wennemars boegbeelden... 04-11-2025
- ParkBee nieuwe official partner van... 01-11-2025
- Heineken beëindigt na 30 jaar... 30-10-2025
- Dopper lanceert special edition met... 30-10-2025
- Alfa Romeo koppelt merk aan dynamiek... 24-10-2025
- Rexona sluit vijfjarig partnerschap... 16-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

