Bud vijf seizoenen sponsor FC Utrecht
- Sponsoring
- 12 jul 2021 @ 12:07
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Voetbal
- 12 jul 2021 @ 12:07
- Sjaak Hoogkamer
FC Utrecht heeft een vijfjarige overeenkomst afgesloten met Bud. Het biermerk heeft het doel ‘om mensen te inspireren, groots te laten denken en ambities na te streven.’ Op weinig plekken komt dit volgens Bud beter tot leven dan in het stadion waar voetbal mensen samenbrengt.
Het merk heeft inmiddels een rijke historie in het topvoetbal. Zo is Bud partner van diverse nationale en internationale topclubs en sponsor van competities als de English Premier League (EPL) en La Liga. Het partnership met FC Utrecht onderschrijft de ambities van de club.
Binnen de samenwerking komt de nadruk daarnaast te liggen op het stimuleren van gemene delers als stadscultuur en inclusiviteit.
‘We zijn er trots op dat we Bud als Official Partner aan ons hebben verbonden,’ zegt Joost Broerse, director Partnerships van FC Utrecht. ‘De strategieën van Bud en FC Utrecht passen uitstekend bij elkaar en door samen op te trekken, willen we elkaar helpen bij het verwezenlijken van onze doelen. Samen met Bud willen we bovendien de ervaring van de supporters in Stadion Galgenwaard naar een nog hoger niveau tillen.’
Michele van Spilbeeck, Horecadirecteur Bierbrouwerij AB InBev: ‘FC Utrecht is een club waar men trots is op de roots, maar ook vooruit kijkt en grenzeloze ambitie nastreeft. Een inclusieve en karaktervolle club met een eigen filosofie, waar eigen talenten kansen geboden krijgen. Iets wat perfect aansluit op het DNA van Bud. We kijken ernaar uit om samen te werken aan elkaars doelen en hopen bij te dragen aan de impact van de club in Utrecht en omgeving.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Audi en Revolut presenteren F1-team15-12-2025
- Unox Nieuwjaarsduik groeit... 12-12-2025
- Nieuwe deal voor Oranje:... 10-12-2025
- PSV-kersttrui maakt comeback met... 08-12-2025
- Rabobank nieuwe hoofdsponsor van... 03-12-2025
- Moët & Chandon krijgt nieuwe... 26-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

