Profile nieuwe naamsponsor Truckstarfestival

Profile nieuwe naamsponsor Truckstarfestival
  • Sponsoring
  • 6 feb 2023 @ 12:09
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Het jaarlijkse Truckstarfestival op het TT-circuit in Assen heet vanaf dit jaar het Profile Truckstar Festival.

Op 6 februari ondertekenden Truckstar en Profile het contract waarmee de bandenspecialist zich verbindt als hoofdsponsor van het evenement dat dit jaar voor de 41ste keer wordt gehouden.

Het tweedaags evenement trekt jaarlijks rond de 57.000 bezoekers, met onder meer de verkiezing van de ‘Mooiste truck van Nederland’.

Het festival, dit jaar gehouden op 29 en 30 juli, wordt op de vrijdagmiddag geopend door het binnenrijden van 2.300 vrachtwagens die vanuit het hele land naar het racecircuit in Assen komen en daar het hele weekend te bewonderen zijn. Herrold Boerma, directeur Truck van Profile, spreekt van een belangrijke samenwerking: ‘Profile zorgt ervoor dat de vrachtwagens 24/7 kunnen blijven rijden. Om deze reden is het niet meer dan logisch om onze naam voor de komende jaren aan dit geweldige festival te verbinden.’

Freek Mulder, brand manager van Truckstar: ‘Truckstar is trots dat Profile Nederland BV nu als hoofdsponsor is verbonden aan het evenement. Profile zal als partner betrokken zijn bij de verdere uitbouw van het populaire festival. Ik kijk uit naar een lange en vruchtbare samenwerking waarbij de partijen elkaar zullen versterken.’

Op de foto helemaal boven: links Freek Mulder van het Profile Truckstar Festival en rechts Herrold Boerma, directeur Truck Profile

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken