De Olympische Spelen live te zien op DOOH

- Sponsoring
- 1 aug 2024 @ 09:00
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 1 aug 2024 @ 09:00
- Michiel van Zaane
Op een aantal DOOH-schermen (Cityscreens) in Nederlandse steden zijn live wedstrijden van TeamNL tijdens d Spelen in Parijs te zien, net als highlights, de medaillespiegel en een nieuwsfeed. Uiteraard is er op de schermen ook reclame te zien.
Dat is mogelijk doordat NOC*NSF het partnership met Ocean Outdoor verlengd heeft. Ocean zet de zomer dan ook in het teken van de Olympsche Spelen met verschillende campagnes en activaties.
In Parijs kunnen bezoekers van het TeamNL huis alle wedstrijden van TeamNL live vanuit een fanzone buiten op een speciaal geplaats scherm. Ocean Labs heeft voor dit scherm een Deep Screen uiting ontworpen, volledig in het teken van de Olympische Spelen. Daarnaast worden bezoekers op de hoogte gehouden van alle successen van TeamNL doormiddel van een medaille spiegel en uitgezonden highlights.
Ook in Nederland staat alles in het teken van de Olympische Spelen. Cityscreens in verschillende steden zullen worden ingezet om live wedstrijden, highlights, een medaillespiegel en, in samenwerking met het AD, een Olympische newsfeed te tonen. Daarnaast zijn er verschillende reclamemasten voorzien van Special Builds, onder andere van Odido, waarbij de sporters van TeamNL uitgelicht worden.
Marc van Hamelen, Director of Business Development, Ocean Outdoor: ‘Voor ons zijn de Olympische Spelen een uitgelezen kans om onze ideeën tot uiting te laten komen. We zijn er trots op om vanuit Ocean Labs met verschillende projecten emotie, zichtbaarheid en creativiteit aan campagnes toe te voegen. Het is een mooie showcase van wat we met Ocean Labs allemaal kunnen betekenen voor adverteerders.’
In de Westfield Mall of the Netherlands is een groot scherm neergezet waarop een Olympische programmering wordt getoond met daaromheen een fanzone. Dit scherm is speciaal geplaatst voor de Olympische Spelen, en is met 21m2 een eye-catcher midden in het winkelcentrum. Adverteerders hebben hier de mogelijkheid om een 30” spot met geluid uit te zenden.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Unox Nieuwjaarsduik groeit... 12-12-2025
- Nieuwe deal voor Oranje:... 10-12-2025
- PSV-kersttrui maakt comeback met... 08-12-2025
- Rabobank nieuwe hoofdsponsor van... 03-12-2025
- Moët & Chandon krijgt nieuwe... 26-11-2025
- Conclusion wordt training partner FC... 26-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

