AH Candy Line
- 15 jul 2016 @ 13:22
- Sales
Opdrachtgever: Albert Heijn Doelstelling: Ontwikkeling een iconisch en flexibel verpakkingsontwerp voor een verantwoord snoepassortiment ontwikkeld op basis van natuurlijke kleur- en smaakstoffen. Bureau: dBOD Type: Packaging design
Om de natuurlijkheid te benadrukken, zijn we zijn begonnen met een wit canvas als basis. Meteen ook een duidelijk signaal in de doorgaans felgekleurde vormgeving in het snoepsegment. Vervolgens hebben we daar een speels, creatief ‘it’s Magic’- concept, waarbij zwart-wit illustraties worden gecombineerd met kleurrijke, frisse productfotografie, aan toegevoegd. Deze combinatie geeft deze lijn haar unieke karakter en helpt het eigenlijke product tot leven te brengen.
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Lexus introduceert nieuwe LBX met tijdelijke showroom P.C....
- ASN Bank heeft beste positionering financiële sector
- Nicole van Lieshout van Noordwijk Marketing: 'Durf te kiezen...
- Wanted: wielrennende of mountainbikende marketeers
- [longread] Veel bedrijven hebben geen geduld om een merk te...
- Eneco stopt met claim 'sneller klimaatneutraal' op verzoek ACM
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing