TOP X case: De informatiebehoefte van de ‘first time moms’
- Algemeen
 - 10 jul 2017 @ 11:30
 - Link
 - 
  
Redactie MarketingTribune
 - Branded content
 
- 10 jul 2017 @ 11:30
 - Redactie MarketingTribune
 
"Uit de interviews is gebleken welke wensen en behoeften er leven bij ‘first time moms’ met betrekking tot informatie in welke fase van de zwangerschap. Door inzichten uit het onderzoek over wanneer men met Prénatal in aanraking komt, heeft Prénatal enkele belangrijke touchpoints aangescherpt. Op deze manier is zij relevanter voor ‘first time moms’ bij het aanbieden van producten, service en informatie."
Case: De informatiebehoefte van de ‘first time moms’
Opdrachtgever: Prénatal
Doelstelling: Inzicht krijgen in de informatiebehoefte en de customer journey van ‘first time moms’.
Bureau: Ruigrok NetPanel
Type onderzoek: In kaart brengen van de customer journey via kwalitatieve interviews
Quote: "Uit de interviews is gebleken welke wensen en behoeften er leven bij ‘first time moms’ met betrekking tot informatie in welke fase van de zwangerschap. Door inzichten uit het onderzoek over wanneer men met Prénatal in aanraking komt, heeft Prénatal enkele belangrijke touchpoints aangescherpt. Op deze manier is zij relevanter voor ‘first time moms’ bij het aanbieden van producten, service en informatie."
(Mariëlle Rooswinkel, marketing- en communicatiemanager Prénatal)
 
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
 - Inschrijven
 
Meest gelezen
- Maaltijdgemak centraal in Albert Heijns tweede commercial met...
 - 'Campagnedrukwerk steeds groener'
 - TicketSwap en ADE duiken in belevingswereld Gen Z
 - Ebbing Tides: Pionieren met kelp en natuurherstel op zee
 - Reizen draait in 2026 om technologie, zelfexpressie en...
 - [column] Wijs of alleen maar eigenwijs?
 
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
 - ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
 
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
 - Klaar voor Black Friday?
 - De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
 - Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
 - Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
 - The State of AI in Customer Experience 2025
 

