TOP X case: De informatiebehoefte van de ‘first time moms’
- Algemeen
- 10 jul 2017 @ 11:30
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- Branded content
- 10 jul 2017 @ 11:30
- Redactie MarketingTribune
"Uit de interviews is gebleken welke wensen en behoeften er leven bij ‘first time moms’ met betrekking tot informatie in welke fase van de zwangerschap. Door inzichten uit het onderzoek over wanneer men met Prénatal in aanraking komt, heeft Prénatal enkele belangrijke touchpoints aangescherpt. Op deze manier is zij relevanter voor ‘first time moms’ bij het aanbieden van producten, service en informatie."
Case: De informatiebehoefte van de ‘first time moms’
Opdrachtgever: Prénatal
Doelstelling: Inzicht krijgen in de informatiebehoefte en de customer journey van ‘first time moms’.
Bureau: Ruigrok NetPanel
Type onderzoek: In kaart brengen van de customer journey via kwalitatieve interviews
Quote: "Uit de interviews is gebleken welke wensen en behoeften er leven bij ‘first time moms’ met betrekking tot informatie in welke fase van de zwangerschap. Door inzichten uit het onderzoek over wanneer men met Prénatal in aanraking komt, heeft Prénatal enkele belangrijke touchpoints aangescherpt. Op deze manier is zij relevanter voor ‘first time moms’ bij het aanbieden van producten, service en informatie."
(Mariëlle Rooswinkel, marketing- en communicatiemanager Prénatal)
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

