TOP X Case: Air Mauritius
- 13 jul 2018 @ 13:00
- Sales
Titel: Air Mauritius
Mediabureau: Schiphol Media
Doelstelling: Het creëren van merk en brand awareness bij de Nederlandse en buitenlandse passagiers.
Sinds 26 maart 2018 vliegt Air Mauritius rechtstreeks (9.559 kilometer!) naar Amsterdam Airport Schiphol.
Quote: “De totstandbrenging van de directe route naar Amsterdam is onderdeel van het plan om een tweede belangrijke hub in Europa te creëren” aldus Somas Appavou, CEO Air Mauritius. “De luchthaven Schiphol, de thuishaven van onze partner KLM, geeft ons toegang tot meer dan 50 codeshare bestemmingen in Europa, wij verwachten dat Amsterdam zich als een belangrijke hub in ons routenetwerk zal ontwikkelen, niet alleen voor de thuismarkt maar zeker ook voor passagiers uit Scandinavië en Oost-Europa”. Het adembenemende eiland Mauritius, gelegen in de Indische Oceaan, heeft het gehele jaar een aangenaam klimaat en is daarom de perfecte vakantie bestemming met een ruim aanbod voor iedereen, voor huwelijksreizigers tot gezinnen, van low budget tot 5 sterren luxe.
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Hoe neuro-contextual advertising campagnes significant verbeterd
- [column] De oogst van 30 jaar merkmanagement (deel 2 van 4)
- Podcastserie ‘The Next Tony’ trapt af met Marcel Belt
- [marketeer 230] Ivo Duits - founder Ivono
- Consumenten eisen openheid over dataopslag
- Eerste 'unbottled' drankje zet nieuwe standaard voor...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes