TOP X Case: Air Mauritius

TOP X Case: Air Mauritius
  • Algemeen
  • 13 jul 2018 @ 13:00
  • 1798 x gelezen
  • Link
  • Sales
  • Geen tag
  • 13 jul 2018 @ 13:00
  • 1798 x gelezen
  • Sales

Titel: Air Mauritius
Mediabureau: Schiphol Media

 

Doelstelling: Het creëren van merk en brand awareness bij de Nederlandse en buitenlandse passagiers.

Sinds 26 maart 2018 vliegt Air Mauritius rechtstreeks (9.559 kilometer!) naar Amsterdam Airport Schiphol.

 

Quote: “De totstandbrenging van de directe route naar Amsterdam is onderdeel van het plan om een tweede belangrijke hub in Europa te creëren” aldus Somas Appavou, CEO Air Mauritius. “De luchthaven Schiphol, de thuishaven van onze partner KLM, geeft ons toegang tot meer dan 50 codeshare bestemmingen in Europa, wij verwachten dat Amsterdam zich als een belangrijke hub in ons routenetwerk zal ontwikkelen, niet alleen voor de thuismarkt maar zeker ook voor passagiers uit Scandinavië en Oost-Europa”. Het adembenemende eiland Mauritius, gelegen in de Indische Oceaan, heeft het gehele jaar een aangenaam klimaat en is daarom de perfecte vakantie bestemming met een ruim aanbod voor iedereen, voor huwelijksreizigers tot gezinnen, van low budget tot 5 sterren luxe.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Meest gelezen

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken