TOP X Case: Air Mauritius
- 13 jul 2018 @ 13:00
- Sales
Titel: Air Mauritius
Mediabureau: Schiphol Media
Doelstelling: Het creëren van merk en brand awareness bij de Nederlandse en buitenlandse passagiers.
Sinds 26 maart 2018 vliegt Air Mauritius rechtstreeks (9.559 kilometer!) naar Amsterdam Airport Schiphol.
Quote: “De totstandbrenging van de directe route naar Amsterdam is onderdeel van het plan om een tweede belangrijke hub in Europa te creëren” aldus Somas Appavou, CEO Air Mauritius. “De luchthaven Schiphol, de thuishaven van onze partner KLM, geeft ons toegang tot meer dan 50 codeshare bestemmingen in Europa, wij verwachten dat Amsterdam zich als een belangrijke hub in ons routenetwerk zal ontwikkelen, niet alleen voor de thuismarkt maar zeker ook voor passagiers uit Scandinavië en Oost-Europa”. Het adembenemende eiland Mauritius, gelegen in de Indische Oceaan, heeft het gehele jaar een aangenaam klimaat en is daarom de perfecte vakantie bestemming met een ruim aanbod voor iedereen, voor huwelijksreizigers tot gezinnen, van low budget tot 5 sterren luxe.
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Van turbulentie naar trots: de tweede kans van VanMoof
- Hoe creatief vakmanschap 60% nieuw publiek opleverde
- Goodoo: plantaardig ijs met smaak én missie
- AI en DM Trendrapport 2026 Beeckestijn: AI hertekent marketing
- Podcastserie ‘The Next Tony’ #9 met Bakers & Bananas-founder...
- [column] De marketing van spijt: als ‘sorry’ ook een strategie...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

