De ontbrekende schakel van Rittal
- 10 aug 2018 @ 14:27
- Sales
Naam case: De ontbrekende schakel van Rittal
Opdrachtgever: Rittal
Doelstelling: De bekendheid van de Rittal bewerkingsservice verbeteren in alle stappen van de klantreis (voor klanten van (server)kasten én bij eigen personeel).
Bureau: TIM dialogue marketing
Type: Gehele customer en staff journey, van het uitdenken van de strategie tot het uitvoeren van DM’s, emails, productstickers en landingspagina’s.
Quote: Rittal, een producent van (server)kasten, levert een service om ze op maat af te werken. TIM ontwikkelde een contact strategie, om deze service bij klanten en personeel onder de aandacht te brengen. Eén waardoor de dienst proactief wordt aangeboden als ‘de schakel die hun bedrijf een stuk efficiënter maakt’. Met productstickers en een mooi contactplan, met verschillende DM’s, emails en landingspagina’s, hebben we ervoor gezorgd dat de boodschap bleef plakken en de sales resultaten jaloersmakend zijn.
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Van turbulentie naar trots: de tweede kans van VanMoof
- Hoe creatief vakmanschap 60% nieuw publiek opleverde
- Goodoo: plantaardig ijs met smaak én missie
- AI en DM Trendrapport 2026 Beeckestijn: AI hertekent marketing
- Podcastserie ‘The Next Tony’ #9 met Bakers & Bananas-founder...
- [column] De marketing van spijt: als ‘sorry’ ook een strategie...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

