De ontbrekende schakel van Rittal

De ontbrekende schakel van Rittal
  • Algemeen
  • 10 aug 2018 @ 14:27
  • 2863 x gelezen
  • Link
  • Sales
  • Geen tag
  • 10 aug 2018 @ 14:27
  • 2863 x gelezen
  • Sales

Naam case: De ontbrekende schakel van Rittal
Opdrachtgever: Rittal
Doelstelling: De bekendheid van de Rittal bewerkingsservice verbeteren in alle stappen van de klantreis (voor klanten van (server)kasten én bij eigen personeel).
Bureau: TIM dialogue marketing
Type: Gehele customer en staff journey, van het uitdenken van de strategie tot het uitvoeren van DM’s, emails, productstickers en landingspagina’s.

Quote: Rittal, een producent van (server)kasten, levert een service om ze op maat af te werken. TIM ontwikkelde een contact strategie, om deze service bij klanten en personeel onder de aandacht te brengen. Eén waardoor de dienst proactief wordt aangeboden als ‘de schakel die hun bedrijf een stuk efficiënter maakt’. Met productstickers en een mooi contactplan, met verschillende DM’s, emails en landingspagina’s, hebben we ervoor gezorgd dat de boodschap bleef plakken en de sales resultaten jaloersmakend zijn.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken