TOP X Case: Jos Poell - redesign
- 13 jul 2018 @ 13:03
- Sales
Media: Brand identity en verpakkingen.
Bureau: Guts & Glorious
Doel: Jos Poell weer fit maken voor de toekomst. Vanuit de missie van het merk hebben wij een een sterk en onderscheidende merk identity ontwikkeld.
Commentaar Heidi Boersma, Creatieve director/partner Jos Poell is een merk dat staat voor kwalitatieve producten waarvan het gebruiksmoment over het algemeen gerelateerd is aan feestelijke momenten. Wanneer je Jos Poell producten koopt is er een reden tot een feestmoment, of dat nou een avondje samen op de bank is of een uitgebreid verjaardagsfeest. Dit hebben we zichtbaar gemaakt op de verpakkingen. Met een sterk merkdevice en een vrolijk speels woordbeeld hebben we een gemene deler die heel herkenbaar is over de verschillende lijnen. Een A-merk in zijn kracht.
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Hoe neuro-contextual advertising campagnes significant verbeterd
- Vernieuwde jongerencampagne Goed Verhaal van start
- WallyMatters maakt merkimpact meetbaar met AI-platform
- Podcastserie ‘The Next Tony’ trapt af met Marcel Belt
- [column] De oogst van 30 jaar merkmanagement (deel 2 van 4)
- Consumenten eisen openheid over dataopslag
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes