TOP X Case: Jos Poell - redesign

  • Algemeen
  • 13 jul 2018 @ 13:03
  • Link
  • Sales
    Sales


    BBP Media
  • Geen tag
  • 13 jul 2018 @ 13:03
  • Sales

Media: Brand identity en verpakkingen.
Bureau: Guts & Glorious
Doel: Jos Poell weer fit maken voor de toekomst. Vanuit de missie van het merk hebben wij een een sterk en onderscheidende merk identity ontwikkeld.

Commentaar Heidi Boersma, Creatieve director/partner Jos Poell is een merk dat staat voor kwalitatieve producten waarvan het gebruiksmoment over het algemeen gerelateerd is aan feestelijke momenten. Wanneer je Jos Poell producten koopt is er een reden tot een feestmoment, of dat nou een avondje samen op de bank is of een uitgebreid verjaardagsfeest. Dit hebben we zichtbaar gemaakt op de verpakkingen. Met een sterk merkdevice en een vrolijk speels woordbeeld hebben we een gemene deler die heel herkenbaar is over de verschillende lijnen. Een A-merk in zijn kracht.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken