TOP X Case: Jumbo - Ecologisch
- 13 jul 2018 @ 13:10
- Sales
Media: verpakkingen
Mediabureau: Guts & Glorious
Doel: een toegankelijke ecologische verpakkingen's lijn voor Jumbo ontwikkeld vanuit het Jumbo DNA. Duidelijk herkenbaar waardoor verbindend in het schap.
Commentaar Vincent Limburg, Creatieve director/partner Jumbo heeft ons gevraagd om voor de ecologische lijn een verpakking's design te ontwikkelen. Het design is fris, down to earth en toegankelijk. Juist omdat we meerdere doelgroepen willen aanspreken heeft het design een positieve uitstraling met een letterlijke glimlach naar de zorg voor de natuur. Ecologisch design heeft over het algemeen vaak een te belerende uitstraling en is specifiek voor de 'ecologische doelgroep' ontwikkeld. Dat hebben wij positief doorbroken. Het design heeft een heel eigen look&feel zodat het sterk verbindt over de verschillenden categorieën.
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers