TOP X Case: Jumbo - Ecologisch

TOP X Case: Jumbo - Ecologisch
  • Algemeen
  • 13 jul 2018 @ 13:10
  • Link
  • Sales
    Sales


    BBP Media
  • Geen tag
  • 13 jul 2018 @ 13:10
  • Sales

Media: verpakkingen
Mediabureau: Guts & Glorious
Doel: een toegankelijke ecologische verpakkingen's lijn voor Jumbo ontwikkeld vanuit het Jumbo DNA. Duidelijk herkenbaar waardoor verbindend in het schap.

Commentaar Vincent Limburg, Creatieve director/partner Jumbo heeft ons gevraagd om voor de ecologische lijn een verpakking's design te ontwikkelen. Het design is fris, down to earth en toegankelijk. Juist omdat we meerdere doelgroepen willen aanspreken heeft het design een positieve uitstraling met een letterlijke glimlach naar de zorg voor de natuur. Ecologisch design heeft over het algemeen vaak een te belerende uitstraling en is specifiek voor de 'ecologische doelgroep' ontwikkeld. Dat hebben wij positief doorbroken. Het design heeft een heel eigen look&feel zodat het sterk verbindt over de verschillenden categorieën.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken