TOP X Case: Jumbo - Ecologisch
- 13 jul 2018 @ 13:10
- Sales
Media: verpakkingen
Mediabureau: Guts & Glorious
Doel: een toegankelijke ecologische verpakkingen's lijn voor Jumbo ontwikkeld vanuit het Jumbo DNA. Duidelijk herkenbaar waardoor verbindend in het schap.
Commentaar Vincent Limburg, Creatieve director/partner Jumbo heeft ons gevraagd om voor de ecologische lijn een verpakking's design te ontwikkelen. Het design is fris, down to earth en toegankelijk. Juist omdat we meerdere doelgroepen willen aanspreken heeft het design een positieve uitstraling met een letterlijke glimlach naar de zorg voor de natuur. Ecologisch design heeft over het algemeen vaak een te belerende uitstraling en is specifiek voor de 'ecologische doelgroep' ontwikkeld. Dat hebben wij positief doorbroken. Het design heeft een heel eigen look&feel zodat het sterk verbindt over de verschillenden categorieën.
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Imo Muller van 165 Beats: 'Veel voetbalclubs zijn erin...
- DOSSIER ESG Esther Overmars Purpose is een werkwoord
- Europees Parlement stemt vóór AI-wet
- ACM: sluit geen energiecontract af per telefoon
- Harry Dekker krijgt Coq de Grand Honneur tijdens GVR-diner
- Sven Fase van VodafoneZiggo: 'AI voelt voor mij echt als een...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing