TOP X Case: INDIVIDUELE MERKEN ONLINE POSITIONEREN MET EEN HERKENBAAR FAMILIEGEVOEL
- 12 jul 2018 @ 16:56
- Sales
Een corporate brand heeft vaak meerdere onderliggende merken. Deze merken hebben hun eigen uitstraling en kernwaarden.Ook hebben zij ieder een eigen belang bij hun website. Een multisite geeft je een website met eigen huisstijl, maar zorgt ervoor dat het familiegevoel herkenbaar is.
Gravity heeft voor Riedel, producent van o.a. Appelsientje, Dubbelfrisss, Taksi en Extran, een modulair opgebouwde multisite ontwikkeld. Om een goedwerkende multisite te realiseren is een flexibel en sterk mastertemplate ontwikkeld. Hierdoor hebben de websites van Riedel, Appelsientje, Dubbelfrisss en Taksi ieder een eigen beleving gekregen. Kernwaarden en de specifieke behoeftes van het merk zijn hierin een belangrijk aspect.
Belangrijk is dat het mastertemplate voor de verschillende merken kan worden gereproduceerd, maar elk merk toch haar eigen unieke uitstraling behoudt. Op deze manier blijven de merken individueel gepositioneerd, maar blijft het familiegevoel herkenbaar.
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Van turbulentie naar trots: de tweede kans van VanMoof
- Hoe creatief vakmanschap 60% nieuw publiek opleverde
- Goodoo: plantaardig ijs met smaak én missie
- AI en DM Trendrapport 2026 Beeckestijn: AI hertekent marketing
- Podcastserie ‘The Next Tony’ #9 met Bakers & Bananas-founder...
- [column] De marketing van spijt: als ‘sorry’ ook een strategie...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

