TOP X Case: INDIVIDUELE MERKEN ONLINE POSITIONEREN MET EEN HERKENBAAR FAMILIEGEVOEL
- 12 jul 2018 @ 16:56
- Sales
Een corporate brand heeft vaak meerdere onderliggende merken. Deze merken hebben hun eigen uitstraling en kernwaarden.Ook hebben zij ieder een eigen belang bij hun website. Een multisite geeft je een website met eigen huisstijl, maar zorgt ervoor dat het familiegevoel herkenbaar is.
Gravity heeft voor Riedel, producent van o.a. Appelsientje, Dubbelfrisss, Taksi en Extran, een modulair opgebouwde multisite ontwikkeld. Om een goedwerkende multisite te realiseren is een flexibel en sterk mastertemplate ontwikkeld. Hierdoor hebben de websites van Riedel, Appelsientje, Dubbelfrisss en Taksi ieder een eigen beleving gekregen. Kernwaarden en de specifieke behoeftes van het merk zijn hierin een belangrijk aspect.
Belangrijk is dat het mastertemplate voor de verschillende merken kan worden gereproduceerd, maar elk merk toch haar eigen unieke uitstraling behoudt. Op deze manier blijven de merken individueel gepositioneerd, maar blijft het familiegevoel herkenbaar.
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Hoe neuro-contextual advertising campagnes significant verbeterd
- [column] De oogst van 30 jaar merkmanagement (deel 2 van 4)
- Podcastserie ‘The Next Tony’ trapt af met Marcel Belt
- Consumenten eisen openheid over dataopslag
- [marketeer 230] Ivo Duits - founder Ivono
- Eerste 'unbottled' drankje zet nieuwe standaard voor...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes