TOP X Case: INDIVIDUELE MERKEN ONLINE POSITIONEREN MET EEN HERKENBAAR FAMILIEGEVOEL

TOP X Case: INDIVIDUELE MERKEN ONLINE POSITIONEREN MET EEN HERKENBAAR FAMILIEGEVOEL
  • Algemeen
  • 12 jul 2018 @ 16:56
  • Link
  • Sales
    Sales


    BBP Media
  • Geen tag
  • 12 jul 2018 @ 16:56
  • Sales

Een corporate brand heeft vaak meerdere onderliggende merken. Deze merken hebben hun eigen uitstraling en kernwaarden.Ook hebben zij ieder een eigen belang bij hun website. Een multisite geeft je een website met eigen huisstijl, maar zorgt ervoor dat het familiegevoel herkenbaar is.

Gravity heeft voor Riedel, producent van o.a. Appelsientje, Dubbelfrisss, Taksi en Extran, een modulair opgebouwde multisite ontwikkeld. Om een goedwerkende multisite te realiseren is een flexibel en sterk mastertemplate ontwikkeld. Hierdoor hebben de websites van Riedel, Appelsientje, Dubbelfrisss en Taksi ieder een eigen beleving gekregen. Kernwaarden en de specifieke behoeftes van het merk zijn hierin een belangrijk aspect.

Belangrijk is dat het mastertemplate voor de verschillende merken kan worden gereproduceerd, maar elk merk toch haar eigen unieke uitstraling behoudt. Op deze manier blijven de merken individueel gepositioneerd, maar blijft het familiegevoel herkenbaar.

 

 


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken