Actie Uitmarkt: ‘Reserveer nu je stoel, dan zit je straks vooraan!’
- Algemeen
- 22 aug 2022 @ 07:53
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 22 aug 2022 @ 07:53
- Michiel van Zaane
In de aanloop naar dé nationale opening van het culturele seizoen roept de Uitmarkt op om nu al een stoel te reserveren voor een van de theater-, film- of podiumvoorstellingen in Nederland. Bedoeling van de actie is om bezoekers nú al kaarten te laten kopen om zo de cultuurindustrie een zetje in de rug te geven.
‘De bezoekersaantallen blijven na twee corona jaren helaas nog steeds achter bij de verwachtingen. Met deze ludieke manier willen we met de Uitmarkt bezoekers niet alleen, inspireren, informeren en amuseren maar ook activeren het komende jaar meer te bezoeken’ aldus Geert Udo, bestuurslid van de Stichting Uitmarkt.
Willeke Alberti
Met de actie ‘Reserveer nu je stoel, dan zit je straks vooraan’ nodigt de Uitmarkt de bezoekers van het concert dat Willeke Alberti en haar band op 26 aug op het Museumplein geven uit om met hun eigen stoel naar het plein te komen om vervolgens het concert van dichtbij mee te mogen maken.
Naast het reeds bekende programma van de Uitmarkt de Cultuurtuin en Uitmarkt in Concert hebben we extra aanwinst op het programma Uitmarkt op Locatie. Met de toevoeging Jong en tóch klassiek van Norma Cultuurexplosie in samenwerking met de Uitmarkt is de programmering van cultuurhuizen rondom het Museumplein en Leidseplein compleet. In het Uitmarkt-weekend geven jonge musici gratis concerten in de Amsterdamzaal van het Concertgebouworkest. Het orkest, zelf op tournee in het buitenland, opent hiermee de deuren voor het publiek om op een laagdrempelige manier kennis te kunnen maken met jong talent.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Van turbulentie naar trots: de tweede kans van VanMoof
- Hoe creatief vakmanschap 60% nieuw publiek opleverde
- Goodoo: plantaardig ijs met smaak én missie
- AI en DM Trendrapport 2026 Beeckestijn: AI hertekent marketing
- Podcastserie ‘The Next Tony’ #9 met Bakers & Bananas-founder...
- Inzenden Esprix start al voor kerst
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

