Nicolette Kluijver op e-motor voor campagne Groendus
- Algemeen
- 1 jun 2023 @ 13:34
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 1 jun 2023 @ 13:34
- Michiel van Zaane
Duurzaam energiebedrijf Groendus lanceert een landelijke campagne met Nicolette Kluijver. Vanaf een elektrische motor spoort Nicolette zakelijk Nederland aan om een duurzame weg in te slaan.
Met deze campagne zet Groendus de samenwerking met Kluijver door. Vorig jaar stapte zij voor de brandingcampagne van het energiebedrijf in een schuimbad. In deze nieuwe campagne tourt Kluijver op een elektrische motor. ‘Ondernemen betekent: geen onderdeel zijn van het probleem. Je hoort juist bij de beweging die met oplossingen komt. Het verschil tussen ambitie en resultaat? Dat is lef! Jij snapt dat. Daarom is vergroenen voor jouw bedrijf de enige slimme keuze. Je wilt maximaal inzicht, elektrificeren en je energiegebruik optimaliseren. Daarom sla je nu een nieuwe weg in!’ volgens Kluijver.
René Raaijmakers, CEO van Groendus, is hoopvol: ‘Het is fantastisch om te zien hoe steeds meer bedrijven bezig zijn met rendabel verduurzamen. En dat is nodig ook, want de energietransitie krijgen we alleen voor elkaar door samen aan de slag te gaan. Ik hoop van harte dat Nicolettes oproep organisaties inspireert en motiveert om ook in actie te komen. Laten we samen werken aan duurzame en betaalbare energie voor ons allemaal!’
De commercial wordt via verschillende on- en offline kanalen verspreid. Daarbij is er een radiovariant te horen op NPO Radio 1, NPO Radio 2 en BNR. De commercial is bedacht door het marketingteam van Groendus en geproduceerd door het Utrechtse videocontent bureau Imagine People. De campagnefotografie is verzorgd door Hans-Peter van Velthoven. De bekende concertfotograaf was hier met zijn voorliefde voor motorrijden geknipt voor. DEA.Amsterdam is als digital agency van Groendus betrokken bij de verschillende online advertising campagnes.
‘Een ambitieuze draaidag met heel veel deliverables daar gaat ons hart sneller van kloppen’ aldus Dirk Jan Prakken, eigenaar van Imagine People. ‘Wegens weersomstandigheden eind maart moesten we deze shoot verplaatsen. Nu waren de weergoden ons gunstig gezind. We hadden precies één dag om alles op te nemen. Dan komt het aan op ijzersterk teamwork. Ik ben er apetrots op dat we binnen één draaidag alle videocontent-uitingen, de radiocommercial én de fotoshoot met Nicolette hebben weten te realiseren.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Imo Muller van 165 Beats: 'Veel voetbalclubs zijn erin...
- DOSSIER ESG Esther Overmars Purpose is een werkwoord
- Europees Parlement stemt vóór AI-wet
- Harry Dekker krijgt Coq de Grand Honneur tijdens GVR-diner
- ACM: sluit geen energiecontract af per telefoon
- Sven Fase van VodafoneZiggo: 'AI voelt voor mij echt als een...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing