MarketingTribune en Factsnapp: 50 gratis onderzoeken
- B2b
- 28 mei 2020 @ 16:24
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Promotie
- 28 mei 2020 @ 16:24
- Sjaak Hoogkamer
MarketingTribune mag, exclusief voor zijn lezers, namens Factsnapp, 50 gratis marktonderzoeken weggeven.
Juist in deze turbulente tijden hebben bedrijven enorm veel vragen aan consumenten. Hoe is het koopgedrag veranderd? Wat verwacht men nu van een merk of organisatie? Welke communicatie is passend? Een kort onderzoek of concepttest kan deze vragen makkelijk beantwoorden. Helaas is er juist nu bij veel bedrijven geen budget om deze onderzoeken uit te voeren.
MarketingTribune en Factsnapp willen bedrijven helpen om toch up-to-date informatie te krijgen over de klant, merk of product. De redactie stelt daarom samen met Factsnapp 50 gratis onderzoeken onder de Nederlandse consument ter beschikking.
MarketingTribune mag 50 Factsnapp-onderzoeken weggeven ter waarde van €400,- per onderzoek. Je kunt hiervoor bijvoorbeeld 5 vragen stellen aan 200 consumenten, inclusief afbeeldingen of video’s.
Vraag hier jouw unieke code aan om van dit aanbod gebruik te maken.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Marketingtransfers week 42, 202517-10-2025
- Marketingtransfers week 41, 202510-10-2025
- VER lanceert app... 03-10-2025
- Marketingtransfers week 40, 202503-10-2025
- Marketingtransfers week 39, 202526-09-2025
- Albert Heijn heeft primeur met IAB... 25-09-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes