TBWA\Neboko waagt een gokje met Holland Casino
- Bureaus
- 29 apr 2015 @ 00:09
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - ReclameCampagnesCommercialsMarketing
- 29 apr 2015 @ 00:09
- Redactie Bureaus
‘Het zit in je’. Dat motto gaan we nog vaak horen. In de nieuwe multimediale campagne van Holland Casino staat de spelersmentaliteit centraal. En die mentaliteit heb je, of die heb je niet. De campagne laat zien dat je zelfs van veel situaties in het dagelijks leven een spel kunt maken. Reclamebureau TBWA\Neboko zet in op uitdagen, spelen, inzetten en wedden.
De eerste uiting in de nieuwe campagne is inmiddels op televisie te zien: een tv-commercial waarin een moeder en dochter wedden of het Frits, de vriend van de dochter, lukt een luxaflex op te hangen. De dochter heeft alle vertrouwen in haar vriend, in tegenstelling tot haar moeder. Je ziet haar denken ‘Schat van een jongen hoor, maar dat lukt hem niet.'
Er volgen meer uitingen, waarin de consument wordt uitgedaagd op zijn/haar spelersmentaliteit, zoals de Holland Casino Live Banner Bets, interactieve prerolls, en radio die de boodschap 'Het zit in je' versterken. De real-time elementen zijn ontwikkeld door TBWA\Neboko in samenwerking met de nieuwe dochter Neboko Live.
Credits
Opdrachtgever: Holland Casino
Bureau: TBWA\Neboko
Productiemaatschappij: CZAR JR
Muziek: The Ambassadors
Postproductie: MPC
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- TBWA\Neboko
- casino
- het zit in je
- Frits
- Holland Casino
- gokje
- gokken
- Neboko Live
- mentaliteit
- dochter
- wedden
- reclame
- moeder
- commercial
- campagne
- klusje
- TBWA
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
Laatste Nieuws
- [column] De enige merkwaarde die er... 10-07-2025
- Cortina viert eigenheid met nieuwe... 09-07-2025
- Mad Mojo wil merken van binnenuit... 09-07-2025
- Artis beleef je van zonsopgang tot... 09-07-2025
- Adnight 2025 start met 'Marketing... 09-07-2025
- Digital humans, data en durf, zo... 08-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers