PR-bureau Cherry Picker heet voortaan Cherry Lab

PR-bureau Cherry Picker heet voortaan Cherry Lab
  • Bureaus
  • 1 mrt 2016 @ 14:09
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • PRCommunicatieMerkenPromotie

PR-bureau Cherry Picker verandert zijn naam per vandaag in Cherry Lab. Het bureau omschrijft zichzelf als een 'influencing agency met een inline benadering als rode draad en trends als uitgangspunt'.

'Something is cooking!' zo meldt Cherry Picker. 'En kleine meisjes worden groot. Trends uit ons Lab blijken de kracht van alles wat we doen. Daarom heet Cherry Picker vanaf vandaag Cherry Lab.' Het bureau hanteert vier pijlers: Inline PR, Trendwatching & Onderzoek, Do it Yourself-workshops en Events. 

Cherry Lab wil onderzoeken, inspireren en verbinden. 'We zijn een Amsterdams "new generation" bureau met een inline benadering en een passie voor reizen. Trendwatching is het strategisch uitgangspunt in alles wat we doen. In ons Lab doen we daarom onderzoek naar reis- en communicatietrends. Ons credo is cherry picking; we pikken dagelijks de krenten uit de pap.'

De inzichten uit Cherry Lab worden doorvertaald naar de vier pilaren. Zo ontwikkelt het bureau onder meer strategieën, PR- en marketingcampagnes, trendpresentaties en events. 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken