Arnoud van der Valk leidt sales The Media Exchange

Arnoud van der Valk leidt sales The Media Exchange
  • Bureaus
  • 26 jul 2017 @ 00:01
  • 13629 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • ReclameRadioPersonaliaSales

Arnoud van der Valk heeft vanaf deze week de leiding over de sales-activiteiten van The Media Exchange. Hij is hij verantwoordelijk voor de verkoop van de bij TMX aangesloten online-audiokanalen.

Van der Valk heeft voorheen diverse sales-, marketing- en managementfuncties bekleed bij onder meer Sanoma, PCM en Value Zipper.

'Uiteraard ben ik erg blij met deze transfer', zegt Van der Valk. 'Ik zie ernaar uit om de salesactiviteiten van The Media Exchange verder uit te bouwen. Kijkend naar het portfolio en de unieke mogelijkheden die online audio bieden, zijn er volop kansen om adverteerders toegevoegde waarde te bieden.'

Brede sales-kennis

Arthur Hoogendijk: 'Ik ben zeer verheugd met de komst van Arnoud. Met zijn digitale sales- en marketing achtergrond bij onder meer Sanoma bezit hij precies over de skills die de markt vraagt. De advisering van online audio vraagt om brede kennis van zaken, zoals off- en online media, onderzoek etc. Arnoud heeft bewezen over deze kwaliteiten te beschikken.'

The Media Exchange is een onafhankelijk Supply Side Platform waarop adverteerders en bureaus reclamezendtijd kunnen inkopen van de online radiozenders van Qmusic, Soundcloud, Arrow Caz, Soul Radio, Candlelight, DeepFM, Targetspot, Adwave, 40UP, 18 Hits, Gooisch Music en Layzer. 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken