Kyra Roest brengt met nieuw bureau netwerk samen
- Bureaus
- 15 okt 2018 @ 10:19
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - NieuwkomersPersonaliaInterview
- 15 okt 2018 @ 10:19
- Lucas Boon
Kyra Roest heeft haar eigen bureau genaamd Ad Business gelanceerd. Door het inzetten van haar netwerk wil ze creatieven en marketeers helpen bij het creëren van new business. 'Er zijn weinig dingen die ik goed kan, behalve mensen bij elkaar brengen.'
Roest is niet iemand die graag stilzit. Zo zet ze zich binnen de reclamewereld in voor Cannes Lions, Embassy of Dutch Creavity, Epica Awards en geeft ze les op The New School. 'Er zijn eigenlijk weinig dingen die ik goed kan, behalve mensen bij elkaar brengen.' Ze vond het tijd om al die verschillende activiteiten samen te brengen onder één paraplu, zodat iedereen in haar omgeving er iets aan kan hebben. Ad Business is gestoeld op vijf pijlers: business development, public relations, pitch consultancy, events en verbinding van senior en junior creatieven. Door met marketeers en creatieven in gesprek te gaan, hoopt Roest beide partijen te helpen aan new business.
Roest: 'Ik praat graag met mensen en hou van luisteren. Wat beweegt iemand? Waar is hij/zij naar op zoek? Ik denk dat daar mijn kracht ligt. Dat komt dan in die grijze massa van mij terecht en dan gaat er een laatje open. 'Misschien moet je eens met hem of haar praten!'' Gevraagd naar wat Roest er zelf uit wil halen: poen, prestige en plezier. 'Ik wil zorgen voor een gezonde balans tussen die drie p's.'
Bert Hagendoorn en Jop Quirindongo hebben Roest geholpen met resp. de positionering en communicatie van Ad Business. Ook werkt ze nauw samen met creatief Jeroen Belt. Het kantoor is gevestigd aan de Jan Luijkenstraat in Amsterdam-Zuid, tevens de locatie van The New School waar ze wekelijks lesgeeft in marketing & psychologie. Kijkt Roest met Ad Business eigenlijk ook nog voorbij het Amsterdamse wereldje? 'Ik moet er niet aan denken om dat niet te doen. Ik denk dat Ad Business júist interessant is voor mensen buiten de Randstad. Een bureau uit bijvoorbeeld Amersfoort kan ik op deze manier in contact brengen met interessante creatieven uit de hoofdstad.'
De website staat nog niet live maar Roest is vast te bereiken via kyra@adbusiness.amsterdam.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Jumbo blaast nieuwe ‘Prijzenstorm’-campagne af
- Huisdieren geven levensles in nieuwe Purina-campagne
- Tatoma start Agency Circle: AI als structurele groeimotor voor...
Laatste Nieuws
- Essent zet Thuisvoordeel centraal in... 31-10-2025
- DJI werft vakmensen met... 30-10-2025
- Elanco kiest Initiative voor... 30-10-2025
- 113 Zelfmoordpreventie start... 28-10-2025
- Tatoma start Agency Circle: AI als... 27-10-2025
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

