Splitt aan en gaan

Splitt aan en gaan
  • Bureaus
  • 3 mrt 2020 @ 14:56
  • 21270 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • AppsCampagnesCommunicatie

De nieuwe groepsbetaalapp Splitt lanceert een introductiecampagne genaamd 'Splitt aan en gaan'. Reclamebureau Natwerk ontwikkelde een online video en de doorvertaling naar social media.

Of je nu met je vrienden in de kroeg staat of op vakantie gaat, vanaf nu is het Splitt aan en gaan, zo laat de nieuwe betaalapp weten in een persverklaring. Met de app houdt de gebruiker bij wie in de kroeg een rondje heeft gehaald, wie er meedronken en hoelaat de bestelling is afgerekend. De uitgaven worden binnen 1 tot 3 werkdagen van zijn of haar rekening afgeschreven. Vergelijkbaar met Tikkie dus, maar dan meer gericht op groepen.  

Patrick Kint, CEO van Splitt, zegt: 'De campagne geeft precies weer hoe de beste momenten met vrienden eruit kunnen zien als je geen omkijken hebt naar wie wat betaalt. Fantastisch om het merk nu in een video tot leven te zien komen.'



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken