Splitt aan en gaan
- Bureaus
- 3 mrt 2020 @ 14:56
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - AppsCampagnesCommunicatie
- 3 mrt 2020 @ 14:56
- Lucas Boon
De nieuwe groepsbetaalapp Splitt lanceert een introductiecampagne genaamd 'Splitt aan en gaan'. Reclamebureau Natwerk ontwikkelde een online video en de doorvertaling naar social media.
Of je nu met je vrienden in de kroeg staat of op vakantie gaat, vanaf nu is het Splitt aan en gaan, zo laat de nieuwe betaalapp weten in een persverklaring. Met de app houdt de gebruiker bij wie in de kroeg een rondje heeft gehaald, wie er meedronken en hoelaat de bestelling is afgerekend. De uitgaven worden binnen 1 tot 3 werkdagen van zijn of haar rekening afgeschreven. Vergelijkbaar met Tikkie dus, maar dan meer gericht op groepen.
Patrick Kint, CEO van Splitt, zegt: 'De campagne geeft precies weer hoe de beste momenten met vrienden eruit kunnen zien als je geen omkijken hebt naar wie wat betaalt. Fantastisch om het merk nu in een video tot leven te zien komen.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing