Naïf start petitie tegen chemische UV-filters
- Bureaus
- 10 apr 2020 @ 09:32
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CampagnesMerken
- 10 apr 2020 @ 09:32
- Lucas Boon
Met een nieuwe outdoorcampagne wil verzorgingsmerk Naïf bewustzijn creëren rondom de schadelijkheid van chemische UV-filters in zonnebrandcrème. Einddoel is een verbod op chemische UV-filters.
Jaarlijks verdwijnt er ruim 14.000 ton zonnebrandcrème in de zee. Met de nieuwe campagne start Naïf tegelijkertijd een petitie om dit onderwerp te agenderen bij de Tweede Kamer. De campagne is door Naïf in-house ontwikkeld.
Volgens Naïf is het niet naïef om een outdoorcampagne te lanceren tijdens de intelligente lockdown. Sjoerd Trompetter (oprichter) zegt: 'Deze campagne stond gepland, terwijl er juist nu geen kip op straat loopt. We zien nog steeds welk effect de mens heeft op de natuur, dus gaan we door met onze missie: het stoppen van chemische UV-filters. Wij pleiten voor oceaanvriendelijke zonnebrandcrème. Voor als we straks weer naar buiten mogen.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing