FBTO kiest voor TRGR

FBTO kiest voor TRGR
  • Bureaus
  • 17 jun 2020 @ 10:09
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Klanten

Verzekeraar FBTO kiest voor digitaal creatief bureau TRGR. Het bureau uit Groningen gaat de verzekeraar helpen om zijn display uitingen naar een hoger niveau te tillen.

FBTO legt het komende jaar de focus op het slimmer maken van de huidige display-campagnes. TRGR is in de arm genomen om op zowel visueel als technisch vlak het maximale uit deze campagnes te halen.

Patrick Vroklage, business lead bij FBTO, zegt: 'Alles draait om samenwerking door elkaar te begrijpen en aan te vullen. De samenwerking met TRGR is voor FBTO van wezenlijk belang om verder te kunnen groeien in zijn online marketing ambities.'

Arnoud Kingma, founder van TRGR, voegt toe: 'We werken graag voor partijen die technisch alles uit display-campagnes willen halen. FBTO heeft de omvang en diversiteit aan producten om hier mooie oplossingen voor te bedenken. Zo gaan we in eerste instantie aan de slag om alle uitingen zo flexibel mogelijk te maken. Met als doel dat aanpassingen altijd door het interne marketing team van FBTO zelf gedaan kunnen worden. Hierdoor kan razendsnel worden geoptimaliseerd zonder dat dit over onnodig veel schijven hoeft te gaan.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken