Unilever kiest Havana Harbor als digital partner

  • Bureaus
  • 27 jul 2020 @ 09:59
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Klanten

Unilever heeft creatief bureau Havana Harbor toegevoegd aan zijn 'preferred supplier'-lijst, voor een periode van vijf jaar. Het bureau uit Rotterdam gaat alle Unilever-merken ondersteunen op het vlak van 'digital services'.

Hieronder vallen creatieve disciplines als strategie, concept en productie. De samenwerking is per 1 juli officieel van start gegaan. Eerder ontwikkelde Havana Harbor (onderdeel van Candid) al digitale campagnes voor onder meer Conimex, Breyers, Delight en Knorr.

Maarten van Scheijndel, creative director bij Havana Harbor, zegt: 'We verheugen op ons op een mooie samenwerking. Niet alleen met Unilever, maar ook andere bureaus die we met ons digitale DNA aanvullen. Daarnaast kunnen we een digitale bijdrage leveren aan het in beweging krijgen van diverse doelgroepen. Dat doen we vooral met gepersonaliseerde campagnes: voor iedereen bestaat een perfecte uiting qua inhoud, vorm en medium.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken