Perry Sport kiest voor Merkle
- Bureaus
- 21 aug 2020 @ 14:30
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - DigitaalRetailKlanten
- 21 aug 2020 @ 14:30
- Lucas Boon
Perry Sport kiest voor marketingbureau Merkle in Amsterdam. Doel van de samenwerking is om de positie van de buitensportwinkelketen als 'omnichannel retailer' te verstevigen door middel van online marketing.
Een pitch ging aan deze keuze vooraf. Perry Sport is begin dit jaar gestart met het implementeren van zijn nieuwe merkpositionering in de winkels en webshop. De samenwerking met Merkle (onderdeel van Dentsu Aegis) wordt afgetrapt met een merkcampagne (volgt nog) om deze positionering en het merkverhaal verder uit te rollen.
Bote Galema, sales & marketing director Perry Sport, zegt: 'Met Merkle kiezen we voor een partner die ons helpt om onze online branding en omnichannel performance te vergroten. Merkle gaat Perry adviseren bij het kiezen van de juiste middelen en mediamix voor diverse marketingcampagnes.'
Willem-Jan van Amerongen, digital strategy consultant bij Merkle, voegt toe: 'Perry Sport is een echte omnichannel retailer met prachtige fysieke winkels en een goede webshop. We gaan aan de slag met het verbeteren van onze always-on performance en omnichannel-strategie. Met datagedreven digitale campagnes willen we zowel de webshop als fysieke winkels laten floreren en kunnen we door het koppelen van databronnen het koopgedrag van consumenten beter begrijpen en voorspellen.'
Foto via FB-pagina Perry Sport.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Nieuwe merkcampagne Save the Children
- Nami lanceert campagne-initiatief #EchtMannelijk
- Dentsu HQ zoekt koper voor buitenlandse activiteiten
- Vitakruid lanceert nieuw merkplatform 'Het zit erin'
- Zzuper lanceert campagne voor onverzekerde zelfstandigen
- Campagne waarschuwt jongeren voor criminele ronselaars
Laatste Nieuws
- Multi-Gyn kiest voor... 12-09-2025
- Christian Alexander viert... 11-09-2025
- Nieuw geluid voor nieuwe VanMoof10-09-2025
- Domino’s lanceert 13 nieuwe office... 10-09-2025
- Salsa Shop kiest Buutvrij als... 09-09-2025
- Eye Wish zet vakmanschap centraal in... 08-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes