Perry Sport kiest voor Merkle
- Bureaus
- 21 aug 2020 @ 14:30
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - DigitaalRetailKlanten
- 21 aug 2020 @ 14:30
- Lucas Boon
Perry Sport kiest voor marketingbureau Merkle in Amsterdam. Doel van de samenwerking is om de positie van de buitensportwinkelketen als 'omnichannel retailer' te verstevigen door middel van online marketing.
Een pitch ging aan deze keuze vooraf. Perry Sport is begin dit jaar gestart met het implementeren van zijn nieuwe merkpositionering in de winkels en webshop. De samenwerking met Merkle (onderdeel van Dentsu Aegis) wordt afgetrapt met een merkcampagne (volgt nog) om deze positionering en het merkverhaal verder uit te rollen.
Bote Galema, sales & marketing director Perry Sport, zegt: 'Met Merkle kiezen we voor een partner die ons helpt om onze online branding en omnichannel performance te vergroten. Merkle gaat Perry adviseren bij het kiezen van de juiste middelen en mediamix voor diverse marketingcampagnes.'
Willem-Jan van Amerongen, digital strategy consultant bij Merkle, voegt toe: 'Perry Sport is een echte omnichannel retailer met prachtige fysieke winkels en een goede webshop. We gaan aan de slag met het verbeteren van onze always-on performance en omnichannel-strategie. Met datagedreven digitale campagnes willen we zowel de webshop als fysieke winkels laten floreren en kunnen we door het koppelen van databronnen het koopgedrag van consumenten beter begrijpen en voorspellen.'
Foto via FB-pagina Perry Sport.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- Nieuwe campagne Grand’Italia viert Italië thuis
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
Laatste Nieuws
- Den Bosch lanceert vervolg op ‘Kom... 11-07-2025
- Wereldwijde herpositionering... 11-07-2025
- [column] De enige merkwaarde die er... 10-07-2025
- Cortina viert eigenheid met nieuwe... 09-07-2025
- Mad Mojo wil merken van binnenuit... 09-07-2025
- Artis beleef je van zonsopgang tot... 09-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers