Glory kiest voor Coopr
- Bureaus
- 12 okt 2020 @ 09:52
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - PRKlanten
- 12 okt 2020 @ 09:52
- Lucas Boon
Kickboks-organisatie Glory kiest voor PR- en communicatiebureau Coopr. Het bureau uit Rotterdam gaat Glory ondersteunen in zijn communicatie, PR en persevenementen.
Bij het grote publiek is Glory met name bekend om de gevechten die het organiseerde tussen de Nederlandse kickboksers Badr Hari en Rico Verhoeven, vorig jaar in het Gelredome. Recent kondigde Glory aan terug te keren op 7 november 2020 met het 'Glory 76-event' in Rotterdam Ahoy. De headliner deze avond is het gevecht tussen Badr Hari en Benjamin Adegbuyi. Glory heeft al langere tijd te kampen met financiële problemen, maar de overname door het Engelse Gsukco Limited in mei dit jaar houdt de organisatie momenteel overeind.
Jon Martone, executive vice president marketing, digital & partnerships bij Glory, zegt: 'We zochten een PR-bureau in Nederland dat met ons verder bouwt aan een sterk merk en de verhalen die deze sport rijk is naar een volgend niveau weet te brengen. Coopr voldoet aan deze eisen. Het team bestaat uit fanatieke, enthousiaste liefhebbers met veel kennis van het communicatie- en PR-vak. Ik ben nieuwsgierig naar wat we samen gaan bereiken in de toekomst.'
Jody Koehler, medeoprichter van Coopr, vult aan: 'Dankzij vechters als Badr Hari en Rico Verhoeven is kickboksen de afgelopen jaren enorm populair geworden in Nederland en die populariteit zal alleen maar toenemen. We hebben er zin in om het Glory-merk steviger neer te zetten en meer mensen kennis te laten maken met de sport.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing