Glory kiest voor Coopr

Glory kiest voor Coopr
  • Bureaus
  • 12 okt 2020 @ 09:52
  • 17339 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • PRKlanten

Kickboks-organisatie Glory kiest voor PR- en communicatiebureau Coopr. Het bureau uit Rotterdam gaat Glory ondersteunen in zijn communicatie, PR en persevenementen.

Bij het grote publiek is Glory met name bekend om de gevechten die het organiseerde tussen de Nederlandse kickboksers Badr Hari en Rico Verhoeven, vorig jaar in het Gelredome. Recent kondigde Glory aan terug te keren op 7 november 2020 met het 'Glory 76-event' in Rotterdam Ahoy. De headliner deze avond is het gevecht tussen Badr Hari en Benjamin Adegbuyi. Glory heeft al langere tijd te kampen met financiële problemen, maar de overname door het Engelse Gsukco Limited in mei dit jaar houdt de organisatie momenteel overeind.

Jon Martone, executive vice president marketing, digital & partnerships bij Glory, zegt: 'We zochten een PR-bureau in Nederland dat met ons verder bouwt aan een sterk merk en de verhalen die deze sport rijk is naar een volgend niveau weet te brengen. Coopr voldoet aan deze eisen. Het team bestaat uit fanatieke, enthousiaste liefhebbers met veel kennis van het communicatie- en PR-vak. Ik ben nieuwsgierig naar wat we samen gaan bereiken in de toekomst.'

Jody Koehler, medeoprichter van Coopr, vult aan: 'Dankzij vechters als Badr Hari en Rico Verhoeven is kickboksen de afgelopen jaren enorm populair geworden in Nederland en die populariteit zal alleen maar toenemen. We hebben er zin in om het Glory-merk steviger neer te zetten en meer mensen kennis te laten maken met de sport.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken