Glory kiest voor Coopr
- Bureaus
- 12 okt 2020 @ 09:52
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - PRKlanten
- 12 okt 2020 @ 09:52
- Lucas Boon
Kickboks-organisatie Glory kiest voor PR- en communicatiebureau Coopr. Het bureau uit Rotterdam gaat Glory ondersteunen in zijn communicatie, PR en persevenementen.
Bij het grote publiek is Glory met name bekend om de gevechten die het organiseerde tussen de Nederlandse kickboksers Badr Hari en Rico Verhoeven, vorig jaar in het Gelredome. Recent kondigde Glory aan terug te keren op 7 november 2020 met het 'Glory 76-event' in Rotterdam Ahoy. De headliner deze avond is het gevecht tussen Badr Hari en Benjamin Adegbuyi. Glory heeft al langere tijd te kampen met financiële problemen, maar de overname door het Engelse Gsukco Limited in mei dit jaar houdt de organisatie momenteel overeind.
Jon Martone, executive vice president marketing, digital & partnerships bij Glory, zegt: 'We zochten een PR-bureau in Nederland dat met ons verder bouwt aan een sterk merk en de verhalen die deze sport rijk is naar een volgend niveau weet te brengen. Coopr voldoet aan deze eisen. Het team bestaat uit fanatieke, enthousiaste liefhebbers met veel kennis van het communicatie- en PR-vak. Ik ben nieuwsgierig naar wat we samen gaan bereiken in de toekomst.'
Jody Koehler, medeoprichter van Coopr, vult aan: 'Dankzij vechters als Badr Hari en Rico Verhoeven is kickboksen de afgelopen jaren enorm populair geworden in Nederland en die populariteit zal alleen maar toenemen. We hebben er zin in om het Glory-merk steviger neer te zetten en meer mensen kennis te laten maken met de sport.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- Nieuwe campagne Grand’Italia viert Italië thuis
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
Laatste Nieuws
- Den Bosch lanceert vervolg op ‘Kom... 11-07-2025
- Wereldwijde herpositionering... 11-07-2025
- [column] De enige merkwaarde die er... 10-07-2025
- Cortina viert eigenheid met nieuwe... 09-07-2025
- Mad Mojo wil merken van binnenuit... 09-07-2025
- Artis beleef je van zonsopgang tot... 09-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers