Lyre's kiest voor HPB
- Bureaus
- 13 okt 2020 @ 10:06
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - RetailKlantenPR
- 13 okt 2020 @ 10:06
- Lucas Boon
Het nieuwe non-alcoholische drankmerk Lyre's kiest voor HPB (Het PR Bureau) als partner voor zijn PR en storytelling in Nederland. Lyre’s springt hiermee in op de trend van ‘mindful drinken’.
Lyre's Non-Alcoholic Spirits is gelanceerd in Australië in 2019 en brengt een assortiment van dertien alcoholvrije ‘klassieke’ dranken samengesteld op basis van 'voedingswetenschap en smaakarchitectuur'. Het dier op elk label van de verschillende flessen refereert naar het land waar die drank van origine vandaan komt.
Design-flessen van Lyre's.
Mark Livings, CEO van Lyre's, zegt: 'Onze ambitie is niet om nieuwe smaken te creëren, maar juist om zo dicht mogelijk bij de geliefde smaken van de originele dranken te blijven en deze een eerbetoon te brengen. In een tijd waarin 'mindful drinken' steeds meer terrein wint, zijn mensen op zoek naar een hoogwaardig alternatief voor alcohol. Met Lyre's kun je nog steeds van een stijlvol drankje genieten.'
Lyre's is verkrijgbaar in 30 landen wereldwijd, waaronder nu ook Nederland, dat Lyre's ziet als een belangrijke markt voor de verdere groei in Europa. Livings: 'Nederland is een land dat nieuwe trends snel omarmt. Het was voor ons dus een logische stap om in Nederland de Europese hub te creëren. Ik zie ernaar uit om samen met HPB dit mooie land kennis te laten maken met onze producten.'
Jacqueline Bosselaar, oprichter en CEO van HPB, vult aan: 'Lyre's brengt een assortiment aan dranken op de markt dat naadloos aansluit op de NoLo-trend (alcoholvrij drinken, red.) die in Nederland in opkomst is. Met onze PR-strategie en ons medianetwerk gaan we heel Nederland laten kennismaken met dit mooie merk.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Voedingscentrum gaat ‘eetdrammen’ tegen
- 'Dan is er Menzis' verbeeldt nieuwe missie: kiezen voor de mens
- Gouden Zaag 2025; kandidaten gezocht
- Nationale Opera & Ballet lanceert ‘Ervaar Grootser’
- Team5pm sluit zich aan bij internationaal netwerk Samy
- Universiteiten geven leraar statusboost met knipoogcampagne
Laatste Nieuws
- Kruidvat houdt het nuchter met... 20-10-2025
- Leer emoties herkennen als... 17-10-2025
- Bruna test AI-commercial en... 16-10-2025
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij... 16-10-2025
- Sofi: social-first bureau voor... 15-10-2025
- ‘Samen’ krijgt nieuwe lading tijdens... 14-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes