Team5pm lanceert YouTube-advertisingtak
- Bureaus
- 29 jun 2021 @ 10:28
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - YouTube
- 29 jun 2021 @ 10:28
- Lucas Boon
YouTube-bureau Team5pm lanceert een nieuwe 'gespecialiseerde YouTube-advertisingtak'. Het videoplatform speelt een steeds belangrijkere rol in de marketingmix van merken, aldus het bureau.
Team5pm stelt dat de mogelijkheden van het platform door adverteerders nog steeds voor een groot deel onbenut blijven. Het feit dat merken YouTube nog te vaak als bijproduct zien en mediabureaus dit zelfs op één hoop met online video gooien, is veelzeggend, aldus Team5pm.
Ronen Wolf, medeoprichter van Team5pm, zegt: 'YouTube biedt adverteerders het massabereik van televisie gecombineerd met de diepte van online data en targeting. En toch wordt door het overgrote deel van media-inkopers ingekocht op oude tv-doelgroepen. Een gemiste kans; het is tijd voor disruptie. Ons team is op dagelijkse basis bezig met het ontwikkelen en optimaliseren van data-gedreven advertising campagnes, waarbij we alle mogelijkheden die het Google Ecosysteem biedt, gebruiken voor een zo kwalitatief mogelijk bereik.'
Less Goes, advertising lead bij Team5pm, vult aan: 'YouTube is niet langer het platform waar je alleen maar de doelgroep bereikt, je kunt er als merk een belangrijke spelen in de consideration en conversion-fase. Het platform groeit ontzettend hard en dit blijft nog even zo, kijkend naar de wereldwijd stijgende ad-spend van adverteerders. Het maakt niet uit wie je wil bereiken en welk verhaal je wil delen, jouw doelgroep zit op YouTube.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Vier nieuwe gezichten bij Gardeners 21-03-2025
- Ontmoet Bobbie en haar familie21-03-2025
- De impact van laaggeletterdheid:... 20-03-2025
- Eerste AI-inhaakbillboard met... 20-03-2025
- NPO kiest team5pm als strategische... 20-03-2025
- Nieuw bureau Nami combineert... 18-03-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Een zorgvuldige en veilige inzet van AI
- COMMIT Health Club: 4x meer leads tegen lagere kosten
- Congreshacks: maak je event onvergetelijk
- Privacybewuste consumenten: hoogopgeleid, kapitaalkrachtig en onbereikbaar?
- Ensuring Exceptional Experiences in the Digital Contact Center