5PM aan de slag voor SIRE

5PM aan de slag voor SIRE
  • Bureaus
  • 7 nov 2019 @ 10:12
  • 15374 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • VideoYouTube

Videobureau 5PM gaat Stichting Ideële Reclame ondersteunen in het succesvol inzetten van YouTube bij campagnes.

Het bureau uit Amsterdam heeft voor SIRE onder meer een YouTube-strategie ontwikkeld en het bestaande YouTube-kanaal geoptimaliseerd. Doel van de samenwerking is betere vindbaarheid van de campagnevideo's en groei in organisch bereik. De samenwerking is inmiddels van start gegaan.

Lucy van der Helm, directeur SIRE, laat weten: 'Het is de eerste keer dat we met een bureau samenwerken dat zich uitsluitend richt op YouTube. We hopen met deze samenwerking ons bereik te optimaliseren, zowel voor de campagnes als het bereik van SIRE.'

Ronen Wolf, co-founder van 5PM, voegt daaraan toe: ‘Met onze kennis kunnen we de maatschappelijke onderwerpen van toekomstige SIRE-campagnes ook op YouTube groots onder de aandacht brengen. YouTube is voor SIRE extra interessant, omdat hiermee de jongere doelgroep beter bereikt kan worden.’

Beeld: still uit SIRE-campagne 'Waardeer het, repareer het'.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken