5PM aan de slag voor SIRE
- Bureaus
- 7 nov 2019 @ 10:12
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - VideoYouTube
- 7 nov 2019 @ 10:12
- Lucas Boon
Videobureau 5PM gaat Stichting Ideële Reclame ondersteunen in het succesvol inzetten van YouTube bij campagnes.
Het bureau uit Amsterdam heeft voor SIRE onder meer een YouTube-strategie ontwikkeld en het bestaande YouTube-kanaal geoptimaliseerd. Doel van de samenwerking is betere vindbaarheid van de campagnevideo's en groei in organisch bereik. De samenwerking is inmiddels van start gegaan.
Lucy van der Helm, directeur SIRE, laat weten: 'Het is de eerste keer dat we met een bureau samenwerken dat zich uitsluitend richt op YouTube. We hopen met deze samenwerking ons bereik te optimaliseren, zowel voor de campagnes als het bereik van SIRE.'
Ronen Wolf, co-founder van 5PM, voegt daaraan toe: ‘Met onze kennis kunnen we de maatschappelijke onderwerpen van toekomstige SIRE-campagnes ook op YouTube groots onder de aandacht brengen. YouTube is voor SIRE extra interessant, omdat hiermee de jongere doelgroep beter bereikt kan worden.’
Beeld: still uit SIRE-campagne 'Waardeer het, repareer het'.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- Campagne Specsavers onderstreept maatschappelijke rol
- Kruidvat trapt zomer af met herkenbare vakantiedeals
- [onderzoek] Bijna helft van Nederlanders wil AI-content...
- Heineken kiest Hagens als strategisch PR-partner
Laatste Nieuws
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
- Sire rekent af met vooroordelen... 01-07-2025
- Wefilm stelt jong creatief talent... 01-07-2025
- Dappr pleisters voor buitenspelen... 30-06-2025
- Nieuwe campagne Grand’Italia viert... 30-06-2025
- Popal kiest Umfang na pitch30-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation